פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, שקרים ועוד בלנובו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחבעם זאבי, בנין עמיטק גבעת שמואל כתובת:
גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד לפני 3 חודשים מסדרת V100, בעלות של כ-6,500 ש"ח.
לפני כשבועיים, המחשב התחיל לעשות בעיות- נכנס למצב שינה באופן שלתי צפוי, נתקע שוב ושוב ולא מוצא רשתות אלחוטיות. לאחר שיחה עם השירות- התבקשתי להגיע למעבדה- ושהמחשב ייכנס בעדיפות (הוסבר לי שטיפול רגיל אורך עד 5 ימים). ביום ראשון- ה-2/9 מסרתי את המחשב למעבדה- ונרשם על הדו"ח "דחוף". למרות הבטחת לשירות מועדף, ביום שלישי כשהתקשרתי לברר האם המחשב מוכן- נאמר לי שלא רשום שאני בעדיפות, ושלא הובטח לי דבר כזה. קיבלתי את המחשב בחזרה ביום חמישי (5 ימים). נאמר לי שהוחלף הארד דיסק והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה(ויסטה ביזנס) . קיבלתי דו"ח תיקון ריק ולאחר שיחה עם מנהל המעבדה בו התלוננתי לגבי השירות (מה גם שעל תיקיית המחשב הופיע "דחוף") דרשתי כי אני אקבל דו"ח תיקון אשר מפרט את התיקונים שבוצעו לשם התיעוד.
ביום שישי הפעלתי את המחשב לראשונה, ואז גיליתי שחסרה תוכנה לזיהוי טביעת האצבע. בשיחה עם נציג הוא טען שלנובו כמדיניות אינה מעניקה שירותי תמיכה בימי שישי. הובטח לי שיחזרו אלי ביום ראשון בבוקר.
ביום ראשון אכן חזר אלי נציג, שטען כי אני בטח זו שהסרתי את התוכנה. התעקשתי שלא ולכן הובטח לי שיילח אלי בדואר דיסק עם התוכנה. מספר דקות לאחר מכן המחשב נתקע, עלתה הודעה של תקלה בווינדוס, הופיע מסך כחול בליווי צפצופים. מאז בכל הפעלה המחשב נתקע. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות שביקשו ממני להגיע למעבדה. מכיון שהמחשב יצא לפני סוף השבוע מהמעבדה, ומכיון שטענתי שזהו מחשב חדש הסכימו לשלוח לי שליח ללא תשלום למחרת בבוקר, וכי המחשב ייכנס שוב ב"עדיפות". הבהרתי לנציגה כי המחשב חייב לחזור אלי עד ליום למחרת, אחרת אהיה בלי מחשב במהלך כל ראש השנה (מה שיביא אותנו כבר ל-9 ימי עסקים, לא כולל סופי שבוע, שהמחשב לא נמצא ברשותי) ועלי להגיש את עבודת התזה שלי. כמו כן דרשתי כי שבמקרה ולא נמצאת תקלה ברורה שיחליפו את המחשב לחלוטין כיון שהוא עדיין במסגרת האחריות. למחרת בבוקר, בשיחה נוספת עם נציגת השירות היא טענה שהשליח יגיע בין 12 ל-3 בצהריים וכשהערתי שהובטח לי בבוקר (שנשארתי גם להמתין לשליח) הנציגה טענה כי אכן אלו שעות הבוקר. לאחר ויכוח קולני במיוחד- נאמר לי שהשליח יגיע עד 12. מכיון שלא יכולתי להמתין- השארתי טלפון של איש קשר אשר ימסור להם את המחשב. ב-11:30 התקשר אלי השליח, בערך 5-6 פעמים, יצאתי במיוחד מדיון רק כדי לגלות שבכלל לא נמסר לו הטלפון שהשארתי בבוקר.
כדי לוודא שהמחשב הגיע- ברבע לחמש בערב התקשרתי לשירות הלקוחות. נאמר לי שהמחשב הגיע ונמסר לטכנאי.
היום בבוקר, התקשרתי שוב כדי לבדוק מה מצב התיקון. אז התברר לי כי שיקרו לי- המחשב הגיע אליהם רק היום, ורק עכשיו נכנס למעבדה. מה גם-שהדבר אומר שהמחשב נמצא 24 שעות שידי חברת השליחויות, ואין לדעת מה קרה לו במהלך זמן זה.
ביקשתי לדבר עם המנהלת באופן מיידי, נאמר לי שהיא עסוקה ותחזור אלי. לא התמהמהתי ופניתי לעורך דין שיטפל בעניין כיון שהגיעו מים עד נפש. בשיחה עם המנהלת היא טענה שהם מטפלים בי לפנים משורת הדין מכיון שלא שילמתי על שירות השליחים.
נאמר לו שישתדלו לסיים עד 8 בערב, ויעדכנו אותו בהמשך.
ההתייחסות באופן ברור בלתי הולמת- במיוחד כאשר הטכנאים טוענים זה באחר זה שהאשמה בוודאי היא אני, במיוחד כשמשקרים לי. בזבוז הזמן ושיחות הטלפון הם לחלוטין מעבר לסביר, וכן טיפול ארוך כל כך למרות שהובטח לי אחרת.
הנזק הוא עוגמת נפש באופן ברור-במיוחד לאור המחיר הגבוה של המוצר והעובדה שהוא עדיין חדש,העלבון לאור הערותיהם של נציגי השירות בנוסף לבזבוז זמן יקר, נזק כספי (טלפונים ונסיעות וכן שימוש בשירותי עורך הדין- שבוודאי עלו יותר משירות השילחים)
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפתו של המחשב לחדש, והתנצלות פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
Sima Zahavi - Customer שם ותפקיד:
בערב החג דאגה יבמ עם מלנובו לספק ללקוחה מחשב נייד חלופי(שנמצא אצלה עד היום).
המחשב של הלקוחה עדיין נמצא בתיקון במעבדה ,צפי סיום התיקון- ביומיים הקרובים.
תגובה:
תיקון המחשב, הודעה תימסר ללקוחה ביומיים הקרובים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה