פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות מלאה של חברת IBM נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בית יבמ כתובת:
יבמ ישראל בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מחשב IBM מדגם T41, המחשב הינו מחשב שנקנה דרך ספק חברת אינטרנטי חברת "אקסטרים"במחיר מלא 8000 ש"ח. כבר לאחר הקנייה התברר לי שקניתי מחשב בעל מספר בעיות:
1-הצבע שעל אותיות המקלדת היה מרוח
2-ועל המחשב היתה הודעת בעיה בחומרה.
כמובן שפניתי לשרות לקוחות של IBM אשר נותנים אחריות למחשבי החברה במשך 3 שנים. בדלפק החזרת המוצרים טענו בתחילה שיכול להיות שאני הוא האשם ושנישפך לי צבע על האותיות אבל לאחר בדיקה במעבדה תיקנו לי את המחשב.
לאחר שנה וחצי של שימוש במחשב,כאשר המחשב משמש אותי כמחשב נייח המונח על שולחני בחדר ביתי.הופיע לי סדק פנימי לאורך כל המסך במהלך עבודה עם המחשב( תוך כדי עבודה) . כמובן שהתקשרת לשרות לקוחות שכן המחשב הינו באחריות. אך אלו טענ עוד בטלפון ו ששבר במסך קורה רק משימוש לא נכון קרי נפילה,ישיבה על המחשב וכ"ו דבר אשר אני מוכן להיבדק בפוליגרף שלא קרה.
שלחתי את המחשב לשרות לקוחות בצירוף מכתב אשר מסביר להם שהשבר לא קרה משימוש לא נכון ואינני מתכוון לשלם על הנזק שכן המחשב באחריות מלאה.
החברה נתנה לי הצעת מחיר בסך 2000 ש"ח כלומר עלות של 25% מערך המחשב החדש שקניתי לפני כשנה וחצי.
בשלב הזה פניתי למנהלת הלקוחות אורלי וניסיתי להסביר לה את בעיתי. לאחר כחודש בהם התדיינתי אם החברה הם הסכימו להוריד לי את המחיר ל1200 ש"ח שכן הם מאמינם לי שלא אני שברתי את המסך אך הם טוענים שהנזק נגרם כתוצאה משימוש לא נכון ולכן האחריות אינה תקפה, כמו כן נציגת החברה טענה שמכוון שלא קניתי אצלם אלא באקסטרים, לא מגיעה לי אחריות מלאה של 3 שנים כמו שרשום מחשבי החברה ושהם עוזרים לי רק מרצון וטוב ליבם.(מה שאינו נכון שכן נאמר לי לאורך כל הטיפול שלפי מחשבי החברה יש לי אחריות מלאה)
לסיכום:
חברת IBM טוענת שאני גרמתי לנזק במסך ואינה מוכנה להודות שהנזק נגרם כתוצאה מבעיית חומרה או עייפות החומר של מחשב זה שכבר מלכתחילה נקנה עם בעיות וברור שלא עבר בקרת איכות.
אני דרור צוק לא מוכן לשלם את מחיר המסך שכן לא גרמתי שום נזק למסך ואף ראיתי את השבר קורה בזמן אמת ולכן אני מוכן שחברת-IBM "הגדולה" תשלח אותי לבדיקת פוליגרף ואם אני דובר שקר אני מתחיב לשלם את עלות המחשב.
אבקש את התייחסות החברה +צירוף של סעיף האחריות שבגינו לא טיפלתם בתלונתי.

כמו כן מבירור באתרי אינטרנט ניתן לראות שעוד אנשים בעולם סובלים מבעיות דומות ומטיפול לוקה בחסר של IBM.(ראה קישור)
http://www.stellarhouse.com/thinkpad/tprepairlog.shtml

אינני מתכוון לוותר במאבק צודק זה ואני מוכן ללכת לבית דין עד שתוכח צידקתי.
לקוח מאוכזב אשר אינו מסוגל לעבוד על מחשבו כבר יותר מחודש ואשר מואשם בשימוש לא נכון לשווא.
דרור


כספי סוג הנזק :
תיקון המחשב ע"ח החברה פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
Sima Zahavi - Customer שם ותפקיד:
תלונתו של מר צוק נבדקה ביבמ, ואף נשלחה לו תגובה ב- 17 לחודש זה.
נזק אינו כלול בכתב האחריות של מחשב זה, והעתק כתב אחריות אף נשלח לו במייל.
לפנים משורת הדין - יבמ הוזילו לו את הצעת המחיר, וזאת כדי לגרום לשביעות רצונו, הוזלה של 226 ש"ח. לגבי תלונת הלקוח על כי "אנשים בעולם סובלים מבעיות דומות": סדרת T41 הינה סדרה שנמכרה בכל העולם - ובכמויות גדולות, ולא נתגלו כל בעיות בסדרה זו.
תגובה:
הצעת מחיר מתוקנת נשלחה ללקוח ב- 17.10.07 + העתק כתב האחריות של המחשב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה