פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח ועוגמת נפש שבעקבותיה הגיע נזק כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מחשב לנובו מחברת "אקסלנט מחשבים" (תלונה על החברה הזו הגשתי לפני למעלה מחצי-שנה נכון לרגע זה לא התקבלה תשובה בנושא) קיבלתי אחריות על המחשב למשך שנה, לאחר מס' ימים מקבלת המחשב צילצלתי לIBM להאריך את האחריות ושם נענתי שחבל לשלם מראש ואת האחריות אני יכולה להאריך בתום תקופת האחריות.
בתקופת האחריות נזקקתי לשירות מס' פעמים, מפני שהמחשב שרכשתי אינו עומד בהבטחות הגדולות שקיבלתי עליו. נהנתי מהשירות המעולה שIBM סיפקה לי כלקוחה,לפני כחודשיים התקלקלו לי מס' מקשים במקלדת ולקחתי את המחשב לחברה, טיפל בי נציג שרשם את הבעיות (לוח הטאצ'פד לא עובד כאשר זו הייתה הגדרה במחשב בלבד, המחשב מתחמם לאחר שנוקה חודש קודם, המקשים לא עובדים) כשאמרתי לו שהמקשים לא עובדים הוא שאל אם נשפך לי נוזל ועניתי לו שלא היה ולא נברא מקרה כזה.
לאחר כ-4 ימים חזרו אליי מIBM לתת הצעת מחיר עבור התיקון, בIBM טענו שצריך להחליף את המקלדת,הלוח M,כרטיס מסך,פלסטיק פנימי במחשב. וכל זה במחיר של 2470 ש"ח כאשר מחיר המחשב חדש היום לא עולה על 2500 ש"ח, כששאלתי מדוע אמרו שהמחשב מלא בנוזלים, הגעתי לקחת את המחשב והלכתי לטכנאי פרטי לבדוק אותו, לאחר בדיקה מקיפה במחשב ע"י הטכנאי נענתי שהתיקון היחידי שצריך זה החלפת מקלדת שאין שום נוזל במחשב ושאר החלקים תקינים, למרות זאת הלכתי לטכנאי נוסף לבדיקה נוספת הטכנאי הנוסף הגיע בדיוק לאותם מסקנות שהגיע הטכנאי הראשון. כשחזרתי לIBM בנושא אמרו שזה מה שיש להם להציע וזה הבעיות שעלו להם, ושאם אחליף מקלדת בלבד תוך שבועות ספורים המחשב יפסיק לעבוד ושאין אפשרות לסדר אפילו את הטאצ'פד בלי החלפת חלקים, נכון להיות לאחר החלפת מקלדת בלבד המחשב תקין לחלוטין את הטאצ'פד סידרתי דרך הגדרה פשוטה במחשב, ואני שואלת את עצמי איך חברה כל כך גדולה בעלת שם עולמי משקרת ללקוחות באלפי שקלים? מIBM זכיתי לשירות מזלזל ושקרים,מאכזבה מחברה בעלת שם עולמי שדווקא ממנה רכשתי מחשב בגלל השירות.
נכון להיום בעוד חודש וחצי תקופת האחריות שלי נגמרת, התחלתי בבדיקה לגבי המשך אחריות למרות הבעיות,כי בסופו של דבר הם האבא והאמא של המחשב שלי ואני זקוקה לשירות כי למחשב יש בעיות תוכנה רבות, שביררתי לגבי האחריות נענתי שאחריות מאריכים עד 60 יום מרכישת המחשב, כיום אני אובדת עצות לגבי האחריות אני לא יודעת מה לעשות בנושא ואני מרגישה שממש רכשתי מחשב מחברה שפשטה רגל כמו "דולי מחשבים" או חברות קטנות בסגנון ולא מחברה בעלת שם עולמי כמו IBM.
אני מצפה שיחזרו אליי בעניין 2 התלונות בהקדם האפשרי לטיפול בנושא!!!!!
זילזול,נזק כספי,עודמת נפש,שקרים!!! סוג הנזק :
הארכת אחריות במחיר של הארכה בתחילת הרכישה, תשובות לגבי השקר פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
סימה זהבי- מנהלת שביעו שם ותפקיד:
מחשבה של שלי התקבל במעבדת יבמ בתאריך:28.11.07. המחשב נבדק ונמצא כי : נמצאו סימני נוזל בלוח האם,מקלדת ובסיס תחתון. לאור העובדה שנזקים אינם מכוסים בכתב האחריות, קיבלה הלקוחה הצעת מחיר. לאחר דין ודברים - אף הוצאנו לה הצעה מעודכנת עם הנחה משמעותית. הלקוחה סרבה, בטענה שהיא מרגישה שאולי" עובדים עליה"...מחשבה נבדק - לאחר בדיקת הטכנאי- ע"י מנהל המוצר האחראי במעבדת יבמ - שהגיע לאותן מסקנות בדיוק.
למותר לציין- שחברה נכבדת כמו יבמ מחזיקה מעבדת שרות ברמה גבוהה ביותר, ואינה חוסכת במשאבים בכדי לתקן את מחשבי הלקוחות על הצד הטוב ביותר. לקוחה זו סרבה לתקן את המחשב, וזוהי זכותה, אולם - אבחנת יבמ על תקלות המחשב נבדקו שוב ע"י מנהל מוצר- ולכן אין לנו אלא להצטער על כך שהיא מרגישה עוגמת נפש, אולם- זוהי האבחנה שמעבדתנו גילתה במחשבה.
תגובה:
כאמור- הלקוחה מצאה פתרון קל ותיקנה את מחשב אצל טכנאי אחר, למרות שקיבלה הצעת מחיר כוללת הנחה מיבמ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה