|
|
|
|
|
|
חיבורי המסך למחשב נסדקו למרות שימוש סביר |
נושא התלונה: |
שטרית מיכל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למחשב הנייד LENOVO שברשותי נגרמו סדקים בחבורי המסך למחשב. במעבות החברה נאמר לי כי הנזק נגרם בגלל שהפתיחה והסגירה של המחשב היתה קשה, ושהייתי צריכה להגיע אליהם כשקניתי את המחשב. למרות שהמחשב עדיין באחריות, סרבו לתקן אותו.מאז הנזק כמובן רק מחמיר.
לטענתי שלא יכולתי לדעת שהפתיחה קשה ממה שאמורה להיות ושמשהו לא תקין - סרבו להתייחס.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
IBM שירות לקוחות
, תגובה:
|
IBM |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
שוחחתי עם הלקוחה מיכל שטרית,
מחשב זה אינו מטופל ע"י מעבדות יבמ .
ספק השרות למחשבים אלה הינו מעבדת CPM.
יש להפנות את המייל לחב' לנובו לידי שחר כהן מנהל שביעות רצון לקוחות בכתובת מייל : scohen AT Lenovo.com
בברכה, |
פתרון: |
|
|
|