|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וחסר אחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המחשב למעלה מחודש בתיקון מחשב בן חצי שנה כל פעם שאני מתקשר מספרים סיפורים שעובדים עליו לא ראיתי ולא נתקלתי בשירות לקוי כזה הם גרמו לי נזק להיות בלי מחשה חודש ימים ואני מתכוון לתבוע אותם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
IBM שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|