פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 11 גבעת שמואל כתובת:
גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, הכנסתי את המחשב לתיקון, תחת מס' לקוח A2S39R3, החברה צרפה מטען חדש וחייבה אותי עליו, שילמתי במזומן. הגעתי הביתה, בדקתי את המטען הישן -והוא עבד. לקחתי את המטען החדש, החזרתי להם אותו ומאז ועד היום אני מחכה להחזר (254ש"ח) שמתעכב.
לטענתם העיכוב נובע מכך שהדבר אמור להתנהל בהפקדה לחשבון מכיוון אין לי כרטיס אשראי. אך גם זאת ע"פ דבריהם היה אמור להסתיים בתוך חודש וחצי, לא יותר. לאחר מס' פניות לא מבוטל של שיחות טלפון, הם שלחו חשבונית של זיכוי לביתי- אך זיכוי בפועל, אין. לאחרונה קיבלתי הבטחה מאחראית הכספים שלהם- ליאת, שעד ה-15 למאי הסכום יופקד בחשבוני, דבר שלא קרה, מאז השארתי לה 2 הודעות נוספות, אך היא עדיין לא מצאה לנכון לחזור אלי.
העניין מתסכל במיוחד א. מכיוון שאני סטודנט שמסתמך על כל שקל בתקציב
ב. התעסקות בדברים כאלה לא מכבדים לא אותי ובטח שלא אותם
אני מקווה שתוכלו לעזור לי בעניין זה,
תודה רבה, דודי.
טלפונים רלוונטיים- שירות לקוחות- 5313900, ליאת -כספים- 5313793
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה