החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן גוריון 11 גבעת שמואל |
כתובת: |
גבעת שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, הכנסתי את המחשב לתיקון, תחת מס' לקוח A2S39R3, החברה צרפה מטען חדש וחייבה אותי עליו, שילמתי במזומן. הגעתי הביתה, בדקתי את המטען הישן -והוא עבד. לקחתי את המטען החדש, החזרתי להם אותו ומאז ועד היום אני מחכה להחזר (254ש"ח) שמתעכב.
לטענתם העיכוב נובע מכך שהדבר אמור להתנהל בהפקדה לחשבון מכיוון אין לי כרטיס אשראי. אך גם זאת ע"פ דבריהם היה אמור להסתיים בתוך חודש וחצי, לא יותר. לאחר מס' פניות לא מבוטל של שיחות טלפון, הם שלחו חשבונית של זיכוי לביתי- אך זיכוי בפועל, אין. לאחרונה קיבלתי הבטחה מאחראית הכספים שלהם- ליאת, שעד ה-15 למאי הסכום יופקד בחשבוני, דבר שלא קרה, מאז השארתי לה 2 הודעות נוספות, אך היא עדיין לא מצאה לנכון לחזור אלי.
העניין מתסכל במיוחד א. מכיוון שאני סטודנט שמסתמך על כל שקל בתקציב
ב. התעסקות בדברים כאלה לא מכבדים לא אותי ובטח שלא אותם
אני מקווה שתוכלו לעזור לי בעניין זה,
תודה רבה, דודי.
טלפונים רלוונטיים- שירות לקוחות- 5313900, ליאת -כספים- 5313793
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|