בהמשך לפניתי הקודמת, כי מצאתי את הוכחת הקניה ומכתב ששלחתי לחברה |
נושא התלונה: |
יום שני 23 יוני 2003 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ואני לא יודעת איך אני יכולה לצרף לכם את שאישור שקבלתי מהחברה כשמסרתי את המטען לתיקון.
זה העתק של מכתב אחד ששלחתי להם:
26.4.2004
עבור
ליאור מוצרי חשמל
פייר קניג 38 ירושלים
02-6796170
הנדון: תיקון מטען למצלמת וידאו
בתאריך 23.6.03 מסרנו מטען לתיקון לידי יוסי בסניף קניון מלחה. במשך התקופה התקשרנו פעמים רבות לברר מה עם המטען, וכל פעם נאמר לנו שעדיין המטען לא נשלח לתיקון!
בפעמים האחרונות שהתקשרנו, יוסי כבר לא ניגש לטלפון, והתחמק מלשוחח עימנו.
היינו מצפים מרשת מפורסמת ומכובדת כשלכם, לתת שירות ההולם את שמה.
אנו מצפים שפניה זו תענה כראוי,
אשמח לדעת לאן לצרף את הקבלה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|