פרטי התלונה

תלונות ליאור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לפניתי הקודמת, כי מצאתי את הוכחת הקניה ומכתב ששלחתי לחברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יוני ‏2003 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ואני לא יודעת איך אני יכולה לצרף לכם את שאישור שקבלתי מהחברה כשמסרתי את המטען לתיקון.



זה העתק של מכתב אחד ששלחתי להם:
26.4.2004

עבור
ליאור מוצרי חשמל
פייר קניג 38 ירושלים
02-6796170

הנדון: תיקון מטען למצלמת וידאו

בתאריך 23.6.03 מסרנו מטען לתיקון לידי יוסי בסניף קניון מלחה. במשך התקופה התקשרנו פעמים רבות לברר מה עם המטען, וכל פעם נאמר לנו שעדיין המטען לא נשלח לתיקון!
בפעמים האחרונות שהתקשרנו, יוסי כבר לא ניגש לטלפון, והתחמק מלשוחח עימנו.

היינו מצפים מרשת מפורסמת ומכובדת כשלכם, לתת שירות ההולם את שמה.

אנו מצפים שפניה זו תענה כראוי,






אשמח לדעת לאן לצרף את הקבלה.
כספי סוג הנזק :

ליאור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה