פרטי התלונה

תלונות אוניברסיטת בר אילן

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינו כתובות IP בנטוויזן ודחיית גישה למאגרי מידע של בר אילן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ערב טוב.
שמי דויד כהן, אני סטודנט תואר שלישי בבר אילן, ולקוח של חברת נטוויזן. נטוויזן מספקת שירותי אינטרנט עבור סטודנטים בבר אילן, וסטודנטים המתחברים לאינטרנט דרכם אמורים לקבל גישה חופשית למאגרי מידע שונים. מאגרים אלה כבר הפכו לחיוניים ביותר לכתיבת עבודות, עריכת מחקרים וכו'.
ההתחברות למאגרים נעשית בדרך פשוטה. נטוויזן הקצתה מספרי
IP
לסטודנטים, ובעת החיבור המחשב של בר אילן זיהתה את המספר כמספר לקוח של האוניברסיטה, ואפשרה גישה
אבל, לפני מספר ימים נטוויזן שינתה את מספרי ה IP שניתנה לסטודנטים (או ליתר דיוק הוסיפה מספרים חדשים שניתנים לסטודנטים)- וזאת כמובן מבלי ליידע אותנו- הלקוחות.
המחשב של בר אילן אינו מזהה מספרים אלה, ואין לנו יותר גישה למאגרי המידה. נטוויזן מאשימה את בר אילן במחדל, ונטוויזן מאשים את האוניברסיטה. בינתיים כבר מיום ראשון בשבוע שעבר, למרות טלפונים גם לזה וגם לזה- אין כל פטרון. בבר אילן אמרו שמי שאשם בבעייה זה נטוויזן.
אני משלם כסף (הרבה) לשני הגופים, ואני תקוע בלי שירות.
אולי תוכלי לעזור?
. בבר אילן שוחחתי עם בחור בשם רובי ב"הלפ דסק" שאמור להיות פתוח בימים א-ה בין 1500 ל 1800 מספר הטלפון 035317125
בנטוויזן דיברתי עם 2 אנשים בתמיכה העסקית, אחד שי ואחד חן. היו נחמדים מאוד, אבל לא היה להם פטרון ענייני, חוץ מלשלוח אותי חזרה להלפ דסק של בר אילן. הטלפון של התמיכה בנטוויזן 048560570 (תמיכה) או 048560660 (שירות לקוחות)
אני מקווה שתוכלי לעזור- המצב פשוט בלתי נסבל.
תודה
דויד כהן
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשכנעו בבקשה את אחד הצדדים לפטור את הבעייה פתרון נדרש :

אוניברסיטת בר אילן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה