יחס משפיל |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 5.1.07 בערב אני וחברי רצינו לראות סרט בבית הקולנוע של גלובוס בקניון הדרים בנתניה. לאחר רכישת הכרטיסים לסרט "החוזה" ודקות ספורות לפני שהסרט היה אמור להתחיל ביקשנו להכנס לרחבת האולמות והמזנון, אולם הדלת נסגרה בפנינו ובפני שאר הקהל בטענה ש"יש תקלה" והסרט יתחיל באיחור של רבע שעה. כעבור רבע שעה חזרנו וביקשנו שוב להכנס לרחבה, אולם הסיפור חזר על עצמו. בשעה זו כבר הצטופפו עשרות אנשים ליד הדלת ולא הותר לנו ולהם להכנס, לא הוסבר לנו מדוע הסרט לא מתחיל, מתי הוא יתחיל ומדוע אנו נאלצים לעמוד כמו סרדינים ליד הדלת ולא מורשים להכנס לרחבה או לחכות באולם שבו היה צריך הסרט להיות מוקרן, למרות שגילינו בדיעבד שהאולם עמד ריק. עלי לומר לכם שהשירות במקום היה מזעזע ומשפיל ושזוהי הפעם האחרונה בה אני חוזרת לבית הקולנוע הזה ויתכן שאף לבתי הקולנוע של גלובוס בכלל. קחו זאת לתשומת לבכם - נוית טנא, לקוחה מאוכזבת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ייעול השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|