פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחזוקה פיזית לקויה של בית הקולנוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול, יום ראשון, מוצאי חג הפסח, 20.04.2008 הזמנתי דרך אתר טיקטנט שני כרטיסים, עבודי ועבור בעלי, לסרט בקולנוע גלובוס גרופ שפועל בקניון מלחה בירושלים (מספר ההזמנה: 4433993). על ההזמנה נגבו 9 שקלים דמי עמלה, שזו כבר שערוריה שאין כדוגמתה, לא מספיק שאנחנו חוסכים לבית הקולנוע כוח אדם ועבודה, אנחנו גם צריכים לשלם על זה יותר מ- 10% שירות?
הגענו לבית הקולנוע, ולפני הכניסה לסרט נכנסתי לשירותים של הקולנוע, דבר שבישר על הבאות: מהאסלה יצא תיקן דוחה למדי וטייל לו בנחת על המושב, שאר בתי השימוש היו כל כך מטונפים וכל זה בשעה 20:00 ממש כשנפתח בית הקולנוע, הייתי מצפה שלפחות אז יהיה קצת יותר נקי.
הכניסה לאולם הקולנוע, אולם מספר 6 הייתה חוויה לא מרנינה הרבה יותר, נדבקנו ממש פיזית לרצפת האולם, כל המעברים בין השורות היו מלאים בחומר דביק ומגעיל. הכיסאות עליהם היינו אמורים לשבת היו קרועים לחלוטין והטינופת בין הכסאות חגגה. בעלי יצא לשאול מדוע המצב הוא כזה ונענה שהאולם בשיפוצים ושאין מה לעשות.
הסרט התחיל, בכל אופן שילמנו 80 שקלים על הכרטיס ורצינו לפחות לצפות בסרט. לאורך כל הצפייה בסרט היה פס קטוע מעל המסך, דבר מציק ביותר.
אני לא מבינה איך זה שבימים בהם בתי הקולנוע כל כך מקטרים על חוסר פרנסה, הם מעזים לזלזל כל כך במי שכן מגיע לבקר בהם.
היום בבוקר ערכתי חיפוש קצר באינטרנט ולהפתעתי גיליתי עוד תלונות דומות כבר משנת 2005, הייתכן שכבר מאז האולם בשיפוצים???
אודה מאד על תגובה הולמת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח לקבל בחזרה את עלות הכרטיסים, שכן אין כל כוונה לחזור אי פעם למקום הזה פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה