אי עמידה בתקנון האתר של החברה |
נושא התלונה: |
דלאל אדלין |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי ביום 11.3.2015, לחברה בבקשה לרכוש דיסק קשיח טלפונית, מאחר ובאתר החברה המחירים שונה ממה שמציע הנציג ב100 שח.
ביקשתי לשלם באשראי, ולהגיע לאסוף את המוצר בחנות הקרובה. אך הנציגה התעקשה לגבות ממני סכום של 29 שח דמי משלוח, וציינתי מספר פעמים שאני לא צריכה משלוח, ואני יכולה לאסוף את המוצר בכוחות עצמי. אבל ציינה שזה אסור ושאין מדיניות של איסוף עצמי. אולם באתר באינטרנט רשום בסעיף של אספקת מוצרים כי דרך איסוף זו כן אפשרית, בתיאום עם החנות ושעות הפתיחה שלה.
היחס והשיות שהתקבל מהנציגה לא נחמד ולא סימפטי, ולא עושה חשק לקנות בחברה הזו שנית. בזבזו את הזמן שלי יותר מדי, ברדיפה אחר נציגים ומנהלים על מנת לרכוש מוצר פשוט מאוד, כאשר אני יודעת על איזה מוצר מדובר ורק מתקשרת להזמין אותו
|
פיצוי, עמידה בתקנון החברה שרשום באתר ויחס נחמד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|