פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין ואי מתן שירות מהשירות לקוחות נושא התלונה:
ברסלב קארין שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי לפני שנה בדיוק מחשב ברשת אופיס דיפו
המחשב הגיע אלי שרוט כולו ולאחר פנייה לשירות לקוחות הוחלט להחליף לי אותו
לאחר שבוע קיבלתי את המחשב החדש ושבוע נוסף לאחר מכן הוא פשוט לא נדלק ונתקע ורק לאחר שהוצאתי את הסוללה והכנסתי שוב הוא נדלק ואז גם שמתי לב שבצידו התחתון חסרה חתיכה של פלסטיק
פניתי לשירות הלקוחות במייל נוסף אך איש לא אגיב ובטלפון של השירות לקוחות לא עונים
לפני שבועיים המחשב שוב עשה את אותו דבר רק שהפעם לא עזר שום דבר
הוצאתי את הסוללה הכנסתי כל ניסיונותיי כשלו
פניתי שוב לשירות הלקוחות במייל מאז עברו יותר מ10 ימים ועד עכשיו אפילו לא קיבלתי מייל תשובה שהדבר בברור שאדע שאכן מתייחסים לפנייתי
המחשב בן שנה!!!! קניתי מחשב של hp חברנ מוכרת ואיכותית המחשב מקרטע מיומו הראשון
והשירות לקוחות לא מגיב כלל, עוגמת הנפש שעברתי לפני שבועיים כאשר המחשב לא נדלק ועליו 2 עבודות להגשה ללא גיבוי ללא כל דרך לחלצן לרוץ למעבדה לשלם 250 שקל
וכל הזמן הזה השירות לקוחות בדממה אין כל תגובה או התייחסות
לא מוכנה לשתוק יותר הפעם הגיעו מים עד נפש!!!
אני מרגישה שקיבלתי מחשב "מחודש" ולא "חדש" !!
כספי סוג הנזק :
מחשב אחר תקין!!! פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה