התהנלות גרועה של החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 09 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ניסיתי לבצע הזמנה של שני תיקי גב נישאים למחשב דרך האתר שלכם. הוא מאוד לא ידידותי ואל אף שאני בעצמי מנהלת אתר מכירות לא הצלחתי לעשות זאת. לא התייאשתי והתקשרתי למרכז ההזמנות שלכם, לאחר שמסרתי המון פרטים התחילה הסאגה. רק בעל כרטיס האשראי, שהוא מנכ"ל החברה יכול לקבל את המוצרים, כלומר הוא בכבודו ובעצמו צריך להמתין לשליח של אופיס דיפו. ביקשתי שאמזכירתו או משהו אחר מן המשרד יקבל את זה בשמו, בכל זאת מדובר באיש עסוק שלא יושב כל היום במשרד ומחכה לאופיס דיפו שיגיעו, נעניתי בשלילה. המוקדנית אף העלתה רעיון שנראה לי מגוחך בעליל, שהמנכ"ל יגיע לאחד הסניפים יראה ת"ז וכרטיס והם יתקשרו משם למוקד ההזמנות וייתנו לא אחרי שימתין את המוצרים. אני שואלת חברה כל כך גדולה שעובדת בודאי עם אלפי לקוחות עיסקיים, קשה להאמים שזה הפעם הראשונה שאתם נתקלים בסיטואציה כזו- מה זו הדרישה המגוחכת הזו? אתם ממש נפלתם על הראש והפסדתם לקוח. אגב, כמה דקות אחרי זה נכנסתי לאתר אחר : באג ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט ב- 5 דקות מבלי להתעצבן ולהוציא אנרגיה מיותרת בהסברים- לא חבל? ההגיון העיסקי הבריא הוא לשנות את הנוהל האנרכוניסטי הזה.
|
תתקדמו למאה ה- 21, תבינו צרכי הלקוח ותנסו לעזור לו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|