פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא פגום נושא התלונה:
טרחובסקי מרינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב כתובת:
גנדן נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זהו עותק מהמכתב שנשלח ביום 12.11.06:

לכבוד
מחלקת שירות לקוחות - אופיס דיפו בע"מ
דרך בן גוריון 11, בני ברק 51200

שלום רב,

1.ביום 6.09.06 רכשנו שני כסאות יובל שחור ובורדו מק"ט 638106 ו-638122. שווי כסא הוא 649.99 ₪ (לפני הנחה) בסניף גנדן בנתניה. מצ"ב קבלה.
ביום הקנייה, כשפתחנו את הכסא הבורדו בבית, נמצאו עליו כתמים לבנים על מושב הכסא. למחרת החלפנו את הכסא עם הכתמים בכסא חדש.

2. כעבור חודש וחצי הופיעו על הכסא השחור כתמים לבנים. ביום 1.11.06 החזרנו את הכסא לסניף גנדן בנתניה וקיבלנו עבורו תעודת תיקון מס' 5172, מצ"ב. אחראי מחלקת ריהוט, מר יוסי הודיע לנו כי הספק יגיע תוך שובע-שבועיים להמשך הטיפול.

3. במשך השבוע הראשון בעלי הגיע למקום פעמיים על מנת לבדוק את התקדמות העניינים. להפתעתו הרבה הוא ראה את הכסא שלנו עומד באולם התצוגה ללא עטיפה וכל מבקר בחנות ניגש אליו, ישב עליו וכדומה. בנוסף לכך באותו השבוע הסניף עבר שינויים ושיפוצים והכסא הוזז ממקום למקום וקיבל שריטות בידיות, כתמי נעליים ונאגר עליו אבק. בעלי ניגש לשירות הלקוחות במקום ושאל מדוע הכסא נמצא במצב כזה. נציגי שירות הלקוחות אמרו לבעלי שאין לו מה לדאוג.

4. ביום 7.11.06 פניתי לגב' טלי ממחלקת שירות הלקוחות. גב' טלי אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אלי בהקדם.

5. ביום 8.11.06 טלפן מר יוסי לבעלי והודיע שהספק ביקר בסניף והוא בדק את הכסא ולא מצא שום סיבה לקחת את הכסא למפעל ואנחנו מוזמנים לקחת את הכסא חזרה כפישהו.
באותו יום צלצלתי למר יוסי וביקשתי ממנו לכתוב לי בכתב שהוא מבקש לקחת את הכסא לאחר שבוע ימים שהכסא לא היה מאוכסן והוא נמצא במצב זניח. מר יוסי סירב להיענות לבקשתי.

6. ביום 10.11.06 בעלי שוב היה בסניף ראה את הכסא והודיע למר יוסי שנעשתה פניה למחלקת שירות הלקוחות ועד התקבל ההחלטה בעניין אני מבקשים לאכסן את הכסא. מר יוסי אמר לבעלי שאין בסניף נייר עטיפה שיכול לארוז את הכסא ואין מחסן שניתן לאחסן בו את הכסא ולכן הכסא חזר לאולם התצוגה.

7. משירות הלקוחות לא נשמעה אף תגובה בעניין וכמו כן לא ניתן היה להשיגם במשך יומיים למרות הודעות חוזרות במשיבון.
בעת הקנייה נאמר לי שעל הכסא יש 3 שנות אחריות אבל כפי שאני התוודעתי ליחס המזלזל מצד אופיס דיפו קשה לי להאמין בכך.

מוצע בזה:
לזכות אותי בקניית כסא חדש. אם לא אקבל את הזיכוי אחזיר את הכסא הבורדו ואבטל את העסקה באמצעות חברת האשראי על סך 1,200 ₪. מצ"ב טופס ביטול עסקה עליהם אבקש מכם לחתום אם לא אקבל את הזיכוי לקניית כסא חדש.

אודה על התייחסותכם לבקשתי זו.

בברכה רבה,
מרינה טרחובסקי

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים לגב' טרחובסקי על פנייתה ומתנצלים על העיכוב במתן המענה.
אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את השרות המקצועי ביותר על המוצרים האיכותיים ביותר ומשקיעים בכך את מרב המאמצים והמשאבים.
אנו מבקשים להביע את התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה למשפ' טרחובסקי ברכישת הכסא בסניפנו "נתניה".
נדגיש כי יצרן הכסא, חברת "צרעה" שלחה שני אנשי מקצוע מטעמה לאבחון הפגם.
נקבע באופן חד משמעי כי הכתמים שהופיעו על הכסא מקורם מנוזל שנשפך ולא מפגם במוצר.
למרות האמור לעיל, ומתוך מטרה לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו, אנו רואים לנכון לזכות את הלקוחה זיכוי מלא בעבור הכסא.
חשבונית זיכוי באופן בו שולמה העסקה במקור תישלח לביתה בימים הקרובים.
בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה