פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"אחריות לכל החיים" אם אתה חי רק חודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כל הארץ כתובת:
תיאור הבעיה:
בעה"י

שלום!
לפני כשישה חודשים רכשתי מחשב נייד, על מנת לשמור עליו חיפשתי תיק מיועד למחשבים ניידים במחיר שיכולתי להרשות לעצמי. לאחר מס' ימים של חיפושים נתקלתי בהזדמנות פז- "תיק גב ספורטיבי מחברת swiss army( חברת התיקים הידועה כאיכותית ביותר לתיקי גב) עם אחריות לכל החיים" בסניפי אופיס-דיפו במחיר חסר תקדים.
ללא עכבות וספקות סרתי מייד לסניף הקרוב בקריון , שם אמרו לי שכל התיקים אזלו והסניף הקרוב ביותר נמצא בחוצות המפרץ, שם רכשתי שני תיקים. אחד מתנה לאחי שמחפש זמן רב תיק איכותי.
בתחילה נהניתי מאד מהתיק, אך מהר מאד הבנתי שטעיתי.

לאחר כחודשיים, לצערי, נפרם אחד התיקים בכתפיה הימנית. עד מהרה ,ריפוד הכתפייה יצא ממקומו והשימוש בתיק הפך לבלתי סביר כלל, חשבתי שמקרה זה נדיר וידעתי בליבי שאין מה לדאוג, אופיס-דיפו היא רשת אחראית שעומדת על טיב מוצריה, ואין צורך למהר ולגשת לסניף.
מיותר לציין שלא נעשה שום שימוש חריג בתיק.
לפני מס' שבועות, ניגשתי לסניף אופיס-דיפו בקניון גבעתיים, להחליף את התיק הפגום.
כשנגשתי למנהלת שרות לקוחות הופתעתי לגלות שהתיקים שנמכרו במבצע היו מקו פגום של תיקים
ולא מייצרים תיקים כאלו יותר, כך שאי-אפשר להחליפו באחר.
כפתרון הציעה לי מנהלת שרות הלקוחות לרכוש תיק חדש ולקבל זיכוי על התיק הישן.
כמו שניחשתי מחירי התיקים נעו בין 200 ל-300 ₪ ואילו את התיק שלי קניתי רק ב69 ₪ כך שפער המחירים היה גדול פי-2.
ששאלתי את מנהלת שרות הלקוחות לשם מה האחריות "לכל החיים", אם אין אחריות למוצרים אפילו למס' חודשים. היא ענתה לי שאופיס-דיפו מוכנים לשלוח את התיק למתפרה ולנסות לתקן את הכתפייה.
שסיפרתי לאחי על המקרה גיליתי שגם התיק השני נפרם בצורה דומה,ואף חמורה יותר, בשתי הכתפיות, וסיפור שרות הלקוחות חזר גם אצלו בצורה דומה בסניף אופיס-דיפו בקניון מלחה.
לאחר שבוע קבלתי טלפון מסניף גבעתיים בבקשה להגיע ולקחת את התיק.
כשהגעתי התברר לי ,לצערי, שאין באפשרותם לתקנו, במקום הוצע לי שוב לקבל החזר כספי לקניית תיק אחר ולהוסיף את הסכמי ההפרשים.
זועמת יצאתי מהסניף לאחר שלמנהלת שירות הלקוחות לא היו תשובות מספקות בשבילי ובעיקר שלתיק יש אחריות לכל החיים רק חבל שאין איש שיכול לעמוד מאחורי אותה הבטחה, ובייחוד רשת גדולה כמו אופיס דיפו.
להבא, הבטחות יש לקיים. ואם התיקים אינם טובים, כמו שאתם מפרסמים מבצעים, תמיד אפשר להוסיף כוכבית קטנה שתזהיר את הקונה, ובעיקר שיזהר המוכר.
יש לציין שכל התהליך היה חסר תום לב שכן מנהלת שירות הלקוחות ידעה עוד לפני המכירה שיש בעיה עם התיקים אלו ונימקה את טענתה בכך שהתיקים עומדים זמן רב בחנות וכנראה הם התבלו, ועוד הוסיפה שהמחיר כ"כ זול שאני זו שצריכה לעשות את החישובים לפני שאני קונה.

את המכתב אני כותבת טעונה וכועסת מאד, אף-פעם לא "זכיתי" לתשובות ושירות מסוג זה.
הצעתי אליכם: תעמדו מאחורי השם שלכם, ואל תתחמקו מבעיות שצצות, בניסיונות השתקה ע"י החזר כספי.

עוד לקוחה מאוכזבת
לירז מזוז
יפה נוף 9 עכו
050-5283239

נזק כספי ו סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה