הפרת הבטחה בהחלפת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
יגאל אלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2006 קניתי באופיס דיפו יגאל אלון בתל אביב, רמקולים למחשב. לאחר חודש וחצי התקלקלו הרמקולים. העברתי אותם לתיקון אצל המשווק. הבעיה לא נפתרה. בפנייתי לסניף, הם הזמינו אותי להגיע וקבל דגם יותר טוב מזה שרכשתי. כשהגעתי, שלחו אותי לבחור "מה שאני רוצה". כך אמר לי מנהל הסניף. לאחר שבחרתי, הוא שינה את הטון ואמר לי כי אצטרך לשלם את ההפרש.
אשמח לפרט בטלפון.
תודה
ברוריה
|
נזק כספי, בזבוז זמן ועלבון |
סוג הנזק : |
קיום ההבטחה שניתנה פעמיים - הספקת רמקולים שבחרתי כתחליף לפגומים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|