טלי שניצר, אחראית קשרי |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
עם קבלת התלונה, פנינו לברור המקרה עם מר ברסינסקי.
חשוב לציין כי אנו באופיס דיפו רואים זכות בלקוח פונה, המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.
כמות הדפים הניתנים להדפסה ואיכות ההדפסה בטונר המקורי ובטונר החליפי זהים.
במקרה זה, ההבדל בכמות הדפים ואיכות ההדפסה הפחותים בטונר החליפי שרכש הלקוח נובעים מפגם שהתגלה, לצערנו, במוצר. (תקלה היכולה להיגרם בכל מוצר טכנולוגי).
הטונרים הנמכרים ברשת אופיס דיפו ונושאים את מותג הרשת הינם מוצרים איכותיים העומדים בתוי התקן המחמירים ביותר.
לאור זאת, ובמטרה ליתן מענה עינייני ומידי, זוכה הלקוח בעלות הטונר בפנייתו לסניף.
המקרה טופל ישירות מול הלקוח ולשביעות רצונו.
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה ומבקשים להביע את התנצלותנו הכנה על כך גם בפורום זה.
תקוותנו כי מר בריסנסקי יבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתו בעתיד.
בברכה,
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|