פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסנית למדפסת לייזר HP1010 נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג כתובת:
תיאור הבעיה:
באתי לקנות מחסנית/טונר למדפסת לייזר HP1010 , הוצע לי מחסנית לא מקורית אשר אמורה לעמוד באותו מפרט טכני תחת המותג "אופיס דיפו" ולא HP. מסתבר לאחר תקופה מאוד קצרה כי המפרט לא זהה בכלל וכמות הדפים אשר ניתן להדפיס לא זהה ואיכות ההדפסה לא היתה טובה כלל לאחר שימוש מועט ביותר. אני מבקש לציין כי הבעיה שלי נפתרה אולם את ביזבוז הזמן ועוגמת הנפש כמובן שלא פוצתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נאלצתי להחזיר את מוצר הלא מקורי ולקחת את המקורי, כ פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,

עם קבלת התלונה, פנינו לברור המקרה עם מר ברסינסקי.

חשוב לציין כי אנו באופיס דיפו רואים זכות בלקוח פונה, המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.

כמות הדפים הניתנים להדפסה ואיכות ההדפסה בטונר המקורי ובטונר החליפי זהים.
במקרה זה, ההבדל בכמות הדפים ואיכות ההדפסה הפחותים בטונר החליפי שרכש הלקוח נובעים מפגם שהתגלה, לצערנו, במוצר. (תקלה היכולה להיגרם בכל מוצר טכנולוגי).
הטונרים הנמכרים ברשת אופיס דיפו ונושאים את מותג הרשת הינם מוצרים איכותיים העומדים בתוי התקן המחמירים ביותר.

לאור זאת, ובמטרה ליתן מענה עינייני ומידי, זוכה הלקוח בעלות הטונר בפנייתו לסניף.

המקרה טופל ישירות מול הלקוח ולשביעות רצונו.
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה ומבקשים להביע את התנצלותנו הכנה על כך גם בפורום זה.

תקוותנו כי מר בריסנסקי יבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתו בעתיד.

בברכה,




תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה