פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב של קופאית וסגן מנהל חנות נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת האחרון בשעת הצהרים הגעתי לסניף החברה במתחם חונים קונים באזור התעשיה החדש של ראשל"צ, הסתובבתי במשך דקות ארוכות בסניף ולא מצאתי נציג אחד שיוכל לענות לשאלות, לבסוף החלטתי לוותר על המדפסת המשולבת שביקשתי לרכוש. בדרכי לצאת מהחנות ראיתי חבילות שי לפסח והחלטתי לרכוש אחת, לקחתי והגעתי לקופות, מתוך 4 קופות שאני ראיתי בסניף שתיים היו פעילות, בקופה אחת השתרך תור ארוך, בקופה נוספת שתי קופאיות עמדו ליד הקופה ובדקו מלאי של מוצר מסויים בסניפים אחרים והתלבטו אם יש או אין כאשר באותו תור היו 2 לקוחות ואני הצטרפתי כשלישית לתור,זה פשוט ניראה לי עדיף על התור האחר. בקופה נוספת הקופאית חיפשה מוצר שכנראה היה בתוך ארון או מדף במתחם הקופות, לאחר דקות ארוכות של המתנה בעלי ניגש לקופאית שעסקה בחיפוש ושאל היכן מתחיל התור והיא הצביעה על הקופה בה עמדתי בתור, אחד מנציגי החברה שעזר ללקוח אחר הביא לקופה מוצר ואמר לקופאית שזה עבור לקוח שנעמד בתור אחרי, הקופאית שאמרה לבעלי שהתור מתחיל היכן שעמדתי הגיעה לאזור הקופה בה עמדתי והלקוח שהגיע אחרי שאל אותה שאלה כלשהי שלא בדיוק התייחסתי אליה והיא לקחה את המוצר שביקש לרכוש ואמרה לו לגשת איתה לקופה שלה, אמרתי לה שהוא הגיע אחרי ואם היא עובדת בקופה אז אני לפניו, היא פשוט התעלמה ממני והמשיכה בדרכה לקופה שנמצאת בצד השני של הדלפק, ניגשתי לאותה קופה ושוב אמרתי לה שאני הייתי קודם והיא המשיכה בהפגנתיות להתעלם ממני, כאן כבר החלתי לכעוס והרמתי את הקול ודרשתי ממנה לקבל אותי לפניו, כאשר היא התעלמה וביקשתי לקרוא למנהל, והיא כל מה שהיה לה לומר לי "אל תצעקי עלי ותורידי את הקול שלך", כמובן שכעסתי יותר והמשכתי בקול גבוה לדרוש לקרוא למנהל ולטפל בי קודם, אבל היא המשיכה בהפגנתיות תוך כדי קריאות אלי להפסיק לצעוק לטפל באותו לקוח והדפיסה את המוצר בקופה ואף קיבלה את התשלום בעבור המוצר, לאור הצעקות שלי הגיעה קופאית נוספת ושאלה מה קרה, הסברתי לה והיא אמרה לי להמתין ומיד יטפלו בי, כמובן שבסיטואציה הזו הרגשתי מאד מאד פגועה ומבויישת למול עיני שאר הלקוחות (והייתה גם לקוחה אחת שאמרה לי שאני אשה רעה, לצערי הרב זה מה שקורה שלקוח דורש שירות יעילויחס הוגן!) כמובן שסרבתי להמתין, והפלא ופלא כשהיא ראתה עד כמה אני מרוגזת היא לקחה אותי לקופה שעד אותו הרגע הייתה סגורה וטיפלה בי, בתום התשלום לאחר שהודתי לה על השירות, ביקשתי לקבל את שם הקופאית שלא הייתה מוכנה לטפל בי והם סירבו לתת לי את השם המלא וציינו רק את השם הפרטי שלה, שוב ביקשתי והפעם בשקט לקרוא למנהל ואז לתדהמתי הציגו בפני את סגן המנהל שהייה נוכח לאורך כל האירוע במקום (ממש ליד אותה קופה) ולא פצה פה, לא התערב וגם לא ניסה לעזור וזאת למרות ששמע שביקשתי לקרוא למנהל, כאן כבר לא הייה טעם להתלונן בפניו על האירוע ורק ביקשתי לקבל את שם הקופאית על מנת להתלונן על היחס המשפיל שקיבלתי ממנה הוא מצידו ניסה להתחמק ממסירת השם המלא אך בסופו של דבר נאות למסור לי את השם. השמות שמורים אצלי.
אני מצטערת שהגעתי לסיטואציה הזו, במחשבה שניה הייתי צריכה להשאיר את המוצר בחנות ולא לחזור לרשת שנית.
דבר אחד אני חייבת לציין, עד היום ביצעתי רכישות רבות בסניפי אופיס דיפו השונים, קניות בסכומים קטנים ולעיתיים אף סכומים גדולים, נכון לרגע זה מאותו היום אני הכרזתי חרם על הרשת (אני יודעת שאני קטנה ולא נחשבת, אבל אם עוד לקוחות ינקטו בזו הדרך...)
אני לא בטוחה שחיסכון כספי כזה או אחר השגתי אבל גם אם היה הוא לא היה שווה את עוגמת הנפש והעלבון "שזכיתי" בו.
כעובדת במקום שנותן שירות ללקוחות מידי יום, אני משתדלת לתת ללקוחותי את השירות הטוב והיעיל ביותר, שירות עם יחס אישי ולשמחתי הלקוחות גם מעריכים זאת ואולי כאן הטעות שלי שאני מצפה לקבל שירות שכזה גם מגורמים אחרים, חבל ששהציפיות שלי היו בשמים הפעם.
עלבון סוג הנזק :
נזיפה לקופאית ולסגן המנהל והסקת מסקנות. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה