פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של אופיס דיפו בסניף בקניון מלחה ובמחלקת שירות לקוחות ארצי !!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת המבצעים שהיו במחלקה רכשתי כסא מדגם סטפאני כחול ושולחן משרדי .ביום שישי כאשר פתחתי את החבילות להרכבה גיליתי שהכסא הינו בעל פגם , חור בריפוד שנבע מאריזה לא נכונה .
חזרתי ביום ראשון לחנות להחליף את הכסא לאותו דגם , אדם הבחור היחיד הרציני בחנות פתח עבורי כסא אחר כסא תואמים , אך כולם היו פגומים .
נאמר לי ע"י מנהל המחלקה שאני אוכל לקבל את הזיכוי ולקנות כסא חלופי ,
הזיכוי היה על סך 209 ש"ח ובמידה והייתי מעוניין לקנות כסא דומה הייתי נאלץ להוסיף 120-130 ש"ח בעוד שביום הקניה הייתי צריך רק להוסיף10 שקלים . היות והכסאות הללו היו במבצע.
דרשתי לקבל את מחיר ההנחה של יום הקניה עבור כסא אחר , אך כל מי שטיפל בי אמר שאינו יכול לעזור ולי להסתפק בזיכוי .
ורד נציגת שירות לקוחות בסניף נתנה לי שירות מגעיל , לא מקצועי .
פניתי לסניף הארצי במרכז בבני ברק , שירות לקוחות / שימור לקוחות אחראית בחורה בשם נגה, כ20 הודעות , חלקן במשיבון שלה , חלקה דרך שירות לקוחות,חלקן דרך ההנהלה , אך לעולם לא שבה אלי , היטבה לעשות בחורה בשם פני מההנהלה של הרשת , לנתק לי את השיחות או להעבירם לתא הקולי בכדי שאני אתייאש. חשוב שכולם יידעו איזה שירות מקבלים באופיסדיפו ואתם מוזמנים להתקשר לנגה 036176422 לדבר עם פני 036176438 שלוחה 7 (הנהלה) ולמסור לה שאריאל הפנה אתכם.שעות ביזבזתי בחנות בקניון מלחה ירושלים ,שעות ביזבזתי על קו הטלפון ,
נזק כספי , בזבוז זמן , עגמת נפש. סוג הנזק :
כסא במחיר מבצע ופיצוי על השעות והטלפונים שהקדשתי לכך . פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה שליסר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב, ברצוני להודות למר אבקסיס אריאל על פנייתו לאתר. עם קבלת הפניה טופל אריאל מול הגורמים האמונים בנושא לשביעות רצונו למניעת הישנותו והפקת הלקחים. מתן שרות איכותי הינו קו מנחה בחברתנו, והוא עומד בראש סדר העדיפות שלנו. אבקש להביע את התנצלותי הכנה על השתלשות האירועים. ואני מבקשת ורוצה להניח כי המדובר במקרה חריג, ושאינו עולה בקנה אחד עם מדיניות השרות שלנו. בברכה, תגובה:
הכיסא הוחזר לסניף, נשלח ללקוח מכתב התנצלות ושוברי פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה