פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ידע בחוקי צרכנות! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
מרכז - 5 (חונים קונים) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי להחליף מצלמת אינטרנט שרכשתי ודיסק ההתקנה שלה היה ריק, השארתי את המצלמה בחנות לצורך בירור מפני שבסניף לא מוכרים יותר מוצרים של החברה הזאת. כעבור מס' ימים חזרה אליי אחראית המשמרת ואמרה לי להגיע לסניף לקבלת זיכוי בעבור המצלמה ואפשרות לקחת מצלמה אחרת במקומה כמובן לפי שווי הזיכוי.
הגעתי לסניף, קיבלתי את הזיכוי (לאחר חצי שעה שהעובדת מתעסקת במחשבים ולא מצליחה להדפיס אותו) וניגשתי למדף לבחור מצלמה אחרת.
במדף ראיתי מצלמה של MICROSOFT דגם lifecam VX-3000 (מק"ט 3842671), על המצלמה היו מודבקים 2 מחירים אחד גבוה: 299 ש"ח ואחד נמוך: 169 ש"ח.
יש לציין שזו היתה המצלמה הראשונה במדף וניתן לראות בבירור שזו מדבקה שעובדי הסניף הדביקו בעזרת המתמחר ולא מדבקה שמישהו קילף ממוצר אחר והדביק בעצמו.
אני עצמי עובדת ברשת פארמים גדולה מאוד, מכירה היטב את חוקי הצרכנות ויודעת שהלקוח מקבל את המחיר הנמוך שמוטבע על המוצר וזה בכלל לא משנה אם זה הפרש של 2 שקלים או הפרש של 200 שקלים, חוק זה חוק!
הגעתי עם המוצר לקופה, הקופאית העבירה את המוצר וראתה את הפרשי המחירים, אמרתי לה שלפי החוק מגיע לי את המחיר הנמוך המצויין על גבי המוצר והיא קראה לאחראית המשמרת לאישור, האחראית הגיעה ואמרה לי שהיא לא יכולה לאשר דבר כזה ושהיא צריכה להתקשר למנהל. התקשרה למנהל והוא אמר לה שהוא לא מאשר, אמרתי לה שהוא פועל בניגוד לחוק והוא טען שזה לא משנה, הוא לא מאשר מכירה במחיר הנמוך שכן הוא מפסיד כסף על המוצר. אחראית המשמרת אמרה לי שאולי אני שמתי את המדבקה על המוצר, למרות שרואים שזו מדבקה שהודבקה מהמתמחר. אמרתי לאחראית המשמרת שהם פועלים בניגוד לחוק ושאני לא אעבור על זה בשתיקה אז היא התקשרה למחלקת שירות לקוחות שלהם כדי להיות בטוחה שהם יתנו לי את אותה התשובה והם אמרו לה להסביר לי שאני לא אקבל את המוצר במחיר הנמוך, ושאין לי מה לעשות נגד זה.
לא נראה לי הגיוני שרשת גדולה ומצליחה כמו אופיס דיפו לא תפעל לפי החוק ו/או לא תכיר את החוק בכלל. כמו כן רשת שמכבדת את עצמה תיקח אחריות על העובדים שלה במקום לנסות להאשים את הלקוח במשהו שהעובדים שלה אשמים בו.
יש לציין שכשהגעתי הביתה מצאתי את החוק בחוקי הצרכנות ואכן יש חוק כזה.
כדאי מאוד שרשת גדולה כמו אופיס דיפו תתחיל לנהוג בהתאם לחוקי הצרכנות ותלמד את עובדיה מהם החוקים כבר מיום עבודתם הראשון ברשת, בדיוק כפי שאני למדתי את חוקי הצרכנות ביום עבודתי הראשון ברשת גדולה שמכבדת את עצמה ורוצה לשמר את לקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עבודה לפי החוק וקבלת המצלמה במחיר הנמוך. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה