פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמות אינטרנט פגומות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש מרץ קניתי דרך המרכז הטלפוני של אופיס דיפו מצלמה אינטרנט Logitech QC messenger בעלות של 149.99 שקלים חדשים שאותם הרווחתי בעצמי בעבודת נוער.
את המצלמה קיבלתי כשבוע לאחר ההזמנה בתוך שקית נילון שקופה, ללא ספר הוראות וללא דרייבר למחשב.
צלצלתי למרכז השירות וכעבור מספר ימים קיבלתי דרייבר מתאים מכיוון שהמצלמה לא עבדה במחשב.
התחלתי להשתמש במצלמה אחרי התקנה של התוכנה ואחרי שבוע פתאום התצוגה במצלמה נהייתה בגווני אפור.
הבעיה נפתרה כאשר חיברתי את המצלמה לחיבור USB אחר במחשב.
למחרת, הדבר שוב קרה, שוב העברתי חיבור ושוב נפתרה הבעיה.
התהליך חזר על עצמו עוד 3 פעמים וכבר נגמרו לי החיבורים האפשריים במחשב.
באותו היום נסעתי לאופיס דיפו שבקניון גבעתיים ושלחתי את המצלמה לתיקון.
המצלמה הייתה בתיקון בערך חודש וחצי ולאחר התקופה הארוכה הזאת קיבלתי שיחת טלפון שאומרת שהמצלמה נמצאה פגומה ומכיוון שאין עוד מצלמה כזאת במלאי אני מוזמן לבחור מצלמה חדשה ולקבל זיכוי בקופה.
בחרתי בסניף במצלמת אינטרנט Smart Webcam & microphone שהייתה במבצע של 90 שקלים בתוך אריזת פלסטיק ועל האריזה הייתה מדבקה שאומרת "אריזה חד פעמית". שאלתי את הנציג בקופה מה אומרת המדבקה והוא אמר שזוהי אריזת פלסטיק פשוטה ואין מה לעשות איתה אחרי שפותחים את המצלמה.
כשהגעתי הביתה, חיברתי את המצלמה והתחלתי להשתמש בה.
כבר מההתחלה גיליתי את החסרון שבה- כל נגיעה קטנה במצלמה גורמת לה לניתוק מהמחשב. בנוסף, המצלמה הייתה מאוד חמה בזמן פעולתה.
פתאום הפסיקה המצלמה לעבוד אז מתוך ניסיון לגרום לה לפעול התקנתי את הדרייבר המצורף.
מיד אחרי התקנת התוכנה נפל המחשב ולא נדלק יותר.
טכנאי המחשבים של החברה אמר שהדרייבר היא הסיבה לנזק במחשב ונאלצתי לשלם 200 שקלים על התיקון.
מכיוון שלא רציתי לגרום נזק נוסף למחשב לקחתי את המצלמה ואת הדרייבר לסניף בגבעתיים.
בסניף ביקשתי להחליף את המצלמה אך הנציגה סירבה להחליף אלא באותה מצלמה.
הסברתי לה שהמצלמה הזאת גרמה נזק למחשב שלי ולכן דרשתי לדבר עם מנהל הסניף.
דיברתי עם מנהל הסניף, אבי אשרף, שלא הסכים לשלוח את המצלמה לתיקון ולא הסכים לתת לי מצלמה חלופית או פיצוי כספי.
לאור האור לעיל ומעצם העובדה שהורי ואני לקוחות קבועים וטובים שלכם אבקשכם להשיב לי את כספי או לאפשר לי לרכוש מצלמה מדגם אחר.
כספי סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה