|
|
|
|
|
|
מכשיר תירגומון- אוקספורד |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר שכעבור כ 3 חד' הפסיק לעבוד, (בדיוק בזמן מבחן סיום סמסטר)לא נדלק כלל. פניתי לחנות לקחו לדבריהם למעבדה. לאחר טלפונים רבים לבירור נעניתי כי המכשיר נרטב לי ולכן אין על זה אחריות. טענתי ואני עדיין טוענת כי המכשיר לא נרטב לי. במעבדה טוענים שיש קורוזה. אם כן, איך הבטריות יבשות? הפנו אותי למשרד הראשי שאולי יעזרו לי. טרם פניתי.
|
אני נמצאת בלימודי תואר והימים ללא תרגומון מקשה עליי |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|