פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מדפסת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
רח' לישנסקי פינת האצ"ל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מדפסת בתאריך ה 18.06.07 באופיס דיפו, אחרי מספר ימים שהמדפסת היתה אצלי ראיתי כי היא איננה עונה לצרכי מבחינת מהירות ואיכות ההדפסה. כאשר פניתי לאופיס דיפו בבקשה להחזיר להם את המדפסת על פי מדניות ההחזרה של מוצרי אלקטרוניקה להלהן המדיניות המתוארת בקבלה של החנות "ניתן להחזיר את הסחורה למעט תוכנה ספרים ו DVD תוך 30 יום (אלקטרוניקה תוך 15 יום !) כשהמוצר באריזתו המקורית בצירוף חשבונית" המדיניות המתוארת בקבלה דינה כחוזה בין הלקוח לבין החנות בנוגע למדיניות ההחזרה של המוצרים. כאשר פניתי לסניף של אופיס דיפו בראשון לציון ודיברתי עם המנהל, פניתי אלי בבקשה לאפשר להחזרי את המדפסת באריזה המקורית ולהחליפה במדפסת אחרת אשר תספק את צרכיי ההדפסה שלי. מר ירון מנהל הסניף טען בפניי שהוא איננו מוכן לקבל ממני את המדפסת מכיון שכבר ביצעתי בה הדפסה ופתחתי את ראשי הדיו, לשאלתי למה הדבר איננו מתואר במדניות החזרת המוצרים תשובתו היתה שהדבר איננו צריך להיות מתואר שם מכאן משתמע שמנהל האופיס דיפו מחליטה על המדיניות כעולה על רוחה ומנצלת את הצרכן ומתחמקת מהחוק. ברצוני לציין מספר דברים בנוגע לדבריו של מנהל הסניף. א. כאשר אני קונה מדפסת אני קונה את המדפסת ולא את ראשי הדיו, מבחינתי רשת אופיס דיפו יכולה להוציא את ראשי הדיו מהקופסה של המדפסת ולמכור אותה ללא ראשי הדיו בדיוק כמו שהם עושים עם קבל התקשורת המחבר בין המדפסת למחשב שאותו נאלצתי לקנות בנפרד. ב. לפי סעיף 4ב (ב) לחוק הצרכנות ".....פתיחת האריזה כשלעצמה לא תיחשב כהרעה במצב הטובין, אלא אם כן השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, קבע אחרת לגבי טובין או סוגי טובין." מכאן שגם אם ראשי הדיו הם חלק מהמוצר פתיחתם לא נחשבת לסייג להחזרת המוצר לחנות .ג. סעיף 4ב (א) עוסק המציע, המציג, או המוכר טובין לצרכן, יציג במקום עסקו, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, מודעה המפרטת את מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם; במודעה יצוין אם ניתן להחזיר טובין כאמור, לרבות הגבלות להחזרת הטובין, תנאי ההחזרה, אופן וסוג ההחזר שיקבל הצרכן (בחוק זה - מדיניות החזרת טובין); צוין במודעה כי לא ניתן להחזיר טובין, הן בדרך כלל והן במקרים מסוימים, יחולו הוראות סעיף 2(ב2). מכאן נובע שמדיניות ההחזרה המתוארת על החשבונית היא מדיניות החזרה מחייבת, ומתייחסת למוצר עצמו(המדפסת בלבד), כמו שאמרתי המדיניות אומרת שאני יכול להחזיר את הסחורה לאופיס דיפו באריזתה המקורית וזה מה שברצוני לעשות, יש לי את המדפסת ואת האריזה המקורית שלה ועדיין אופיס דינו לא מוכנים לקבל אותה בחזה בטענה שפתחתי והשתמשתי בראשי הדיו כאשר סייג פתיחת ראשי הדיו והשימוש במדפסת איננו חלק מתנאי מדיניות ההחזרה ואיננו מפורת בה לכן הוא לא קיים מבחינת הלקוח וכל עניין שימוש בדיו ובמדפסת הוא בסך הכל נסיון של אופיס דיפו להתחמק מהחוזה שלהם איתי המפורט בחשבונית. לא יתכן שרשת אופיס דיפו תמציא מדיניות כעולה על רוחה חבלי שהצרכן יהיה מודע לכך ומבלי שהיא תהיה מפורטת על החשבונית, אם הם טרחו לציין שמוצר אלקטרוניקה ניתן להחזירו תוך 15 יום לעומת מוצרים אחרים כך גם היו צריכים לעשות לגבי המדפסות ולציין של ניתן להחזיר מדפסת כאשר כבר פתחו את ראשי הדיו שלה והשתמשו בה. תנאי זה לא צויין לכן מבחינת הלקוח הוא לא קיים ודבריו של מנהל הסניף לגבני תנאי זה הם לא יותר מסיפור בדוי שהומצא על המקום על מנת להתחמק ממדיניות הכתובה שחור על גבי לבן בחשבונית של המוצר.

אשמח אם תעזרו לי להשיב את המוצר לחנות ולקבל עליו זיכוי או פיצוי כספי בשוי המוצר.

מצפה לתגובתכם המהירה.
תודה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או פיצוי כספי בגובה מחיר המוצר פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה