|
|
|
|
|
|
מדפסת ברדר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
פ"ת |
כתובת: |
צומת ירקונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מדפסת ברדר חדשה לא עבדה יום אחד אינה תקינה .
ניקנתה 8.10.07 הוחזרה לסניף עם אריזה מקורית ועם חשבונית שכתוב שאפשר להחזיר מוצר תוך 15 יום עם אריזתו המקורית וחשבונית .
נציגת השרות בשם יוליה קראה לנציג שיבדוק את המדפסת לאר דין ודברים בטפון הואיל להגיע
לאחר בדיקה לא עבדה המדפסת
העביר אותי טלפוני לנציג של ברדר ואמר לי שכנראה הקסטות דיו לא תקינות
שאני צריך לדבר מחר 12.10.07 עם טכנאי שלהם ואם לא עשיתי שימוש במדפסת הם יחליפו לי את הדיו .
ואם לאחר החלפת הדיו עדיין המדפסת לא תקינה אני צריך לנסוע מספר פעמים
לסניף שלהם.
בסך הכל רציתי מדפסת!!
השארתי להם את המדפסת עם האריזה המקורית ולא היו מוכנים לחתום לי על הקבלה שהם קיבלו את המדפסת.
אמרתי לטכנאי של ברדר שאני מוכן לשלם עבור הדיו שפתחתי באריזה חדשה אך גם לזה הם לא היו מוכנים.
וכמובן לא ביצעתי חצי הדםסה עם המדפסת
מה דעתכם?
י
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|