פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא לוקחים אחריות על מוצר שבאחריות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק דרך עכו 192 כתובת:
סניף קריון 16 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה07.08.2007 החלטתי לרכוש מרשת אופיס דיפו מכשיר GPS מדגם NOVOGO S700 בסך 1989ש"ח.

לאחר כחודש כאשר השתמשתי במכשיר כ-3 פעמים בדרכים לפי הוראות היצרן ולא הזנחתי אותו ולא השארתי אותו בתנאים לא מתאימים, מסך המכשיר הפסיק לתפקד.

ב-18.09.2007 הבאתי את המכשיר לסניף אופיס דיפו בקריון(מקום הרכישה) במצב חיצוני תקין לחלוטין, בלי שום סימני חבלה וכדומה, הצגתי את תעודת האחריות ואת כל הקבלות הנדרשות ודרשתי שיטפלו בנושא.

לאחר שנציג אופיס דיפו בדק את המכשיר והחליט שמסך המכשיר אינו תקין, נבדקו כל תעודות האחריות שלי והקבלות שקיבלתי בעת הקנייה של המכשיר והוחלט שמגיע לי טיפול בנושא.

המתנתי כ-10 דקות עד ששני נציגי אופיס דיפו הסתובבו על המקום וחיפשו דבר מה בתוך הקלסרים והניירת שלהם, לאחר שסיימו הוחזר לי המכשיר וביחד איתו נמסר לי פתק עם מספר טלפון של ספקית בשם "בנדא מגנטיק" ונאמר לי לפנות אליהם בעניין.

כמובן שיחס כזה ללקוח ניראה לי כמו נסיון נפנוף וחוסר רצון ויכולת לטפל בלקוח שיש לו בעייה עם מוצר פגום שנרכש ברשת.
אמרתי לנציג אופיס דיפו שזה לא בסדר, ובתגובה נמסר לי "מה אתה ישר קופץ? תנסה קודם לדבר עם התמיכה שלהם, אולי עניין של איפוס מכשיר." גם אני וגם הנציג ידענו שאת כל הפעולות האפשריות כבר עשינו, והמסך של המכשיר פשוט לא עובד.

כיוון שאני בן אדם מאופק ורגוע ולא אוהב להכנס לוויכוחים סתמיים, לקחתי את מספר הטלפון ואת המכשיר וחזרתי לביתי, למספר הטלפון ניסיתי להתקשר עוד לפני שיצאתי מהקריון ולא היה שום מענה המספר כל הזמן היה תפוס.
חזרתי לביתי וניסיתי להתקשר לאותו מספר הטלפון במשך כ-4 שעות, ותמיד קיבלתי את אותה התשובה שמספר זה תפוס ונא לנסות מאוחר יותר.
ניסיתי להתקשר לעוד שלוחות של הספקית אך ללא הצלחה, בשום שלוחה ובשום מספר לא היה מענה.

סבלנותי החלה לפקוע ובאותו היום בערב חזרתי לסניף אופיס דיפו שבקריון והצגתי את הבעיה שנית, הנציג שהיה שם החל להיות אגרסיבי, ואמר שעדיף שאני אסע לשם לבד מאשר שהם ישלחו לשם את המוצר כי אם זה יהיה בטיפול של אופיס דיפו זה יקח זמן רב.

כמעט השתכנעתי להגיע פיזית למוקד השירות של "בנדא מגנטיק", אך לאחר שהנציג ציין שנקודת השירות היחידה של החברה הזאת היא בנתניה כשעה וחצי נסיעה ממני, הקש שבר את גב הגמל ודרשתי שהם ידאגו לטיפול בנושא מ-א ועד ת'.

התשובה שניתנה לי הייתה בנימה של דווקא, בסגנון של אם אני רוצה את זה בדרך הקשה אני אקבל את זה בדרך הקשה ואחכה הרבה זמן עד לקבלת המכשיר.

הנציג מילא טפסים נתן לי קבלות, הביא לי מספר טלפון אחר לבירורים שגם עליו אין מענה, ואמר להמתין עד שהמכשיר ישלח, עד שיבדקו אותו ועד שיחזירו לי אותו חזרה.

אני עדיין מחכה...


מה אני מרגיש?
- עוגמת נפש - מכשיר שקניתי בסכום לא קטן וגורם נזק לארנק שלי לא עמד בדרישות שלו אפילו חודש אחרי שנעשה בו שימוש כ-3 פעמים.
- בזבוז זמן - אופיס דיפו לא מסוגלים לטפל בסחורה שהם מוכרים באופן מקצועי ויעיל, אם ללקוח אין את הזמן או היכולת להגיע לספקים של אופיס דיפו אז הוא חייב לחכות במשך שבועות ארוכים אם לא חודשים בכדי שהנושא יטופל. הרי מלכתחילה המוצר נקנה באופיס דיפו מטעמי נוחיות וקירבה לבית אחרת הייתי נוסע ישר לספק וקונה את המוצר משם.
- הזנחה - השירות של אופיס דיפו גרם לי להרגיש שאחרי ששילמתי מכספי איני מעניין אותם יותר כלקוח ומבחינתם אני יכול להתרוצץ בכל הארץ בחיפושים אחר הספקיות שלהם, הכל תקין כל עוד ה1989ש"ח ששילמתי עברו אליהם.
- שינוי תוכניות - רכשתי את המכשיר לתקופת החגים בכדי שאוכל לטייל בעזרתו בארץ, המכשיר נהרס בדיוק לקראת תקופת החגים וכמובן לא הוחזר לי במשך כל תקופת החגים ואחריה.
- הפסד כלכלי - רכשתי את המכשיר עם שנה אחריות, איני משתמש במכשיר כבר כחודש והאחריות ממשיכה לפוג, מעבר לכך סביר להניח שאיני אקבל מכשיר חדש אלה מכשיר מתוקן, מדוע אחרי חודש שימוש במכשיר אני צריך לקבל מכשיר שפתחו אותו והתעסקו בחלקיו הפנימיים?

לסיכום - אופיס דיפו פעלה כמו שוק שמציב את הסחורה שלו על הדוכנים ורק מחפש להפטר ממנה ולעשות את הרווחים עליה, מעבר לכך הרשת הותירה בי רושם של רשת בלתי אמינה ואיכזבה אותי מכל הבחינות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המכשיר חזרה במצב תקין לחלוטין, פיצוי על עוגמת הנפש ועל הזמן שאני ממתין למכשיר, להבא שרשת אופיס דיפו תקח יותר אחריות על המוצרים שהיא מוכרת. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה