תיקון mp4 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
סניף איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/8/2007 רכשתי בסניף פתח תקווה מכשיר mp4 של חברת טופ בגוף האחריות רשום שהחריות חלה עך כל דבר מלבד חוסר טעינה, ביום רביעי בתאריך ה 6/12/2007 הגעתי לסניף קניון איילון עם מכשיר תקול כאשר התקלה במכשיר הינה שהוא עובד בטעינה בלבד! הבאתי את המכשיר כשהוא חדש עדיין עם הניילונים המגינים עליו, כך שרואי מעבר לכל ספק שהמכשיר שמור ולא ארעה לו שום תקלה תוך כדי שימוש, המכשיר נבדק ע"י המומחה במקום והוכח שבאת כך, מכאן התחילה מסכת של לך ושוב שעד היום לא קיבלתי מענה לפניתי.הסבירו לי שהאחראי בחברה היה, ויהיה בעוד שבוע, ביקשו מימני להגיעה בתאריך ה 12/12/2007 בשעות הבוקר כדי לפגוש את האחראי, הגעתי ביום רביעי בבוקר אחראי המחלקה היה בדק את המכשיר ואישר כי התקלה היא במכשיר ולא ברת תיקון, ואישר החלפה למכשיר חדש, הביא מכשיר חלופי נשארה רק פעולה קטנה בקופה.או אז התערבה מנהלת הסניף שבשום פנים ואופן לא תעשה החלפה למכשיר אלא ישלח לפי הפרוצדורה לחברה עצמה והם יתקנו אותו, היא הבטיחה לזרז את התהליך ולהיות איתי בקשר באותו היום מה החליטה החברה עצמה אך כמובן עד היום לא שמעתי מימנה!!!!!!
לסיכום: שני מומחים בדקו את המכשיר והסכימו שצריך להחליפו לחדש
כל התהליך לוקח מעל שבועיים
השארתי הודעה בשרות הלקוחות אך לא חזרו אלי עד היום
אני מרגישה מאוכזבת מרומת וחסרת אונים
לעלום לא ארכוש יותר בשום סניף שלכם
יעל
מספר טופס התיקון הינו 0054
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
אחזר כספי מוחלט, לא מעוננינת במכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|