פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחזרת מוצר יקר נושא התלונה:
סבג מירב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/12/07 רכשתי מחשב כף יד מחברת מיו בסך של 2400 ש"ח בזמן הרכשיה המוכר פתח את האריזה וסגר אותה במדבקה צהובה של החברה. לאחר שבוע בו לא נעשה שימוש במכשיר, לא הורדו תכנים וכו' שבתי לחנות להחזיר את המוצר ונתקלתי בדלת אטומה מצד המערכת- ראשית ענתה לי הקופאית שאין הם מקבלים את המוצר חזרה ויש לפנות לחברה הראשית לקבלת אישור- וכך עשיתי והם מצדם טענו שאין הם מטפלים בזה רק נותנים שירות תמיכה טכנית או בשל פגם, פניתי שוב לסניף טלפונית ושוחחתי עם ס.מנהל ועם המנהל שטענו בתוקף שאין הם מקבלים סחורה ועוד מנהל הסניף דורון אמר לי בפה מלא וכועס "נראה לך שאני מחסן להחזרת ציוד" הסברתי לו שזה מכשיר יקר של 2400 ש"ח ושלא נעשה בו שימוש. כאשר ראה שאני עומדת על שלי טען שזה מוצר חומרה ולא אלקטרוני פניתי שוב לחברה הישירה והם טענו שזה אלקטרוני משפניתי שוב לסניף ענתה לי קופאית בשפ סינתיה וששאלתי בנימוס "עם מי אני מדברת בבקשה" ענתה לי "מה את רוצה?" וניתקה לי כאשאר ביקשתי את המנהל ומשהתקשרתי שוב הפנה אותי לקשרי לקוחות שם טיפלה במקרה נציגה בשם גלית שביום הראשון טענה שתברר מה ניתן לעשות עם המנהל שלה ולמחרת החליטה לומר לי שהיא ההנהלה ושהמכ"ל מינה אותה ואת מרינה לטפל בנושאים ולהחליט החלטות אלו.
קיום אני מחזיקה בקופסה סגורה ובה מחשב כף יד חדש וחשבונית בה רשום שניתן להחזיר מוצר אלקטרוני תוך 15 יום באריזה מקורית.
נשאלת השאלה העקרית שלא לאף אחד מהגורמים המוזכרים אין תשובה - איך ניתן לדעת שהמכשיר תואם לדרישות אם לא נעשה לו הדלקה פשוטה בעוד שמנהל הסניף ענה לי שגם לאחר שעה מעת הרכישה טען שלא היה מקבלו חזרה- ולשאלתי כך עושה גם למחשב נייד - אין החזרה...
מסקנתי והתחלתי אף להפיץ את השמועה מסוכן וטעות לרכוש מוצר יקר ברשת הנ"ל.
ידעתי את גלית מקשרי לקוחות כי בכוונתי לפנות לכל גורם שיש באפשרותו לסייע - קיימת תלונה במערכת אמנון לוי, כלבוטק, משרד להגנת הצרכן ותלונה זו.
בקשתי לסיוע מכל מי שיש לו את האפשרות הן חיצוני והן פנימי לסניף
בתודה מירב
050-6653823
עלבון מצד המנהל דורון ואפרת, בזבוז זמן וטלפונים, סוג הנזק :
ברצוני להחזיר את המוצר וידוע לי שניתן לעשות זאת בתיאום עם הספק או הסוכן מטעמו אפילו בירידת ערך שולית פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה