פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזלזלת ושרות מזעזע של מנהלת הסניף . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים כתובת:
קניון איילון ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי יעל
אני שולחת העתק של תלונה שמשלחה לפני כחודש אך עד היום לא קיבלתי שום תשובה בנושא. אני מוכזבת ביותר.
אני מוצאת את עצמי במצב של חוסר אונים מול חברה שלא מעוניינת לספק לי שירות מינימלי, ומנהלת הסניף שהשרות שלה מתחת לכל בקורת.
ואני יתחיל מהתחלה על מנת שכל הפרטים יהיו ברורים.
בתאריך 24/08 רכשתי מכשיר MP4 בסניף פ"ת וזאת לאחר שמכשיר נוסף שרכשתי בסניף איילון נרכש לא תקין ופתיחת האריזה ולאחר טעינה הסתבר שלא ניתן להפעילו. הווה אומר בצעתי החלפה בסניף פ"ת.
עד כאן הכל תקין.
על המכשיר שרכשתי בפ"ת שמרתי כזכוכית שבירה מהחשש שגם מכשיר זה תקול כי תקלה אחת מעידה על אחרת ולכן הופתעתי כשהפעלתי את המכשיר ב 05/12 והוא לא עבד. לציין שהמכשיר הינו חדש לחלוטין אפילו עם הניילונים עליו. מעולם לא נפל כך שאין עליו אפילו שריטה ואין שום סיבה שגרמה לתקלה מלבד נזק פנימי הנובע מאיכות המכשיר. אמונה על הכתוב באחריות המוצר (שהחברה אינה אחראית על נזק שנגרם עקב הטענה אך אחראית על כל נזק אחר) מיהרתי לבדוק האם המכשיר פועל בטעינה ומסתבר שכן. כאשר מכניסים את המכשיר לטעינה הוא עובד!!! כשמוציאים אותו הוא כבה.
פניתי לסניף איילון וביקשתי לדבר עם אחראי. האחראי באותו הזמן על המחלקה (אין תגי שם על העובדים) בדק את המכשיר ואישר שהבעיה במכשיר וצריך להחליפו. הגעתי לקופה לבצע החלפה ושם הסתבר שצריך לחכות שבוע עד יום רביעי הבא שיהיה נציג מטעם החברה שיאשר את ההחלפה או כפי שהוצע לי ב"נחמדות" קחי אותו בעצמך לחברה שיושבת ביגאל אלון....
הסברתי לאחראית שטיפלה בי שאני לא מעוניית בשום אופן בתיקון אלא בהחלפה לחדש וחלק מהשרות של אופיס דיפו שמהם רכשתי את המכשיר הוא לתת לי שירות אמין ולא לפתור אותי בלך ושוב. אך זו התשובה שקיבלתי. ללכת ולחזור ביום רביעי שאחריו.
כאמור ביום רביעי ה 12/05 הגעתי שוב לסניף ר"ג הצגתי את המכשיר בעמדת השירות והסברתי שאני אמורה לפגוש את האחראי והפנו אותי לאדם נחמד שהסביר שהוא המנהל והאחראי. גם הוא בדק את המכשיר והביא מיד מכשיר חדש והודיע לי שישנה תקלה במכשיר וכמובן יחליפו לי אותו. אך הפלא ופלא! שוב העגנו לקופה לביצוע פעולת החלפה פשוטה ומי מתערבת??? מנהלת שרות הלקוחות!!!! ומסבירה לי בשפה שלא משתמעת לשתי פנים שבשום פנים ואופן לא תתבצע החלפה רק ע"י החברה...( ואני לתומי חשבתי שאני מדברת עם נציג החברה... הרי לצורך זה דחו אותי בשבוע) לדבריה (שנאמרו לי תוך כדי עסוקים אחרים כמובן וחוסר התמקדות בי ! עד שדרשתי יחס רציני ומהיר יותר! ) החברה אמורה לבדוק את המכשיר (שוב!!! הרי הבדיקות של הטכנאים והאחראים באופיס דיפו אינן אמינות) ולהחליט אם לתקנו או להחליפו הבהרתי גם לה שאני לא מוכנה לקבל תיקון! היא הבטיחה לי הבטחה נאמנה כי היא תדבר באופן אישי עם הנציג של החברה ותחזור אלי עוד באותו היום עם תשובה מה קורה. הסברתי שוב שאם זה תיקון אני לא רוצה לשלוח ושאני מצפה לטלפון שלה. אך זה בושש לבא וכמובן המכשיר נשלח לתיקון.
בשלב זה חייגתי למוקד שרות הלקוחות של החברה שכמובן אין בו מענה ולא משנה באיזה שעה מנסים... לבסוף נואשתי והשארתי שם וטלפון עם הודעה שאני מאוכזבת מאוד ומבקשת שיחזרו אלי דחוף. אך גם לטלפון מהם אני עדיין מחכה.
בתאריך 23/12 קבלתי טלפון מסניף ר"ג שהמכשיר שלי חזר מתיקון! אני מדגישה תיקון! לא החלפה! הסברתי לנציגה שפניתי לשרות לקוחות ועד שאני לא אקבל מהם מענה אני לא לוקחת את המכשיר. וכאן מתחילה סאגת שירות מעניינת ביותר ואני ישתדל תצטט. הנציגה אמרה לי באלה המילים "זה לא מענין אותי כל הסיפור הזה שאת מספרת ... המכשיר כאן כשתקבלי תשובה משרות לקוחות אז הוא כאן ותבואי לקחת!!! הייתי בהלם כמובן מה? כך עונים ללקוח? שאלתי לשמה והיא התחמקה. בשלב זה החלטתי להתעקש ודרשתי את שמה. הנציגה ענתה לי בהיסוס ששמה "שני" לשאלתי איזו שני התשובה היתה "זה לא משנה" הסברתי לה שאני ממש 2 דקות מהם ואני יכנס לסניף ולא אוותר עד שאדע את שמה המלא. בתגובה קיבלתי טריקת טלפון.
כמובן שנכנסתי לסניף כולי פגועה ועם דמעות בעיניים. לא מספיק שכסף שהשקעתי הלך לטמיון כי המכשיר שתוקן כבר לעלום לא יפעל היטב... אני גם מקבלת יחס מזלזל???
נכנסתי לסניף ושאלתי מי הודיע היום על מכשירים שהגיעו מתיקון ונגשה אלי בחורה ואמרה " אני" שאלתי אם היא שני? והיא בתגובה - שני? שני לא כאן בכלל!
בשלב זה התרגזתי מאוד את אומרת לי בטלפון שאת שני? מזדהה בשם של משהי אחרת כדי שהתלונה שלי תגיע למקום אחר ואת תצאי נקיה??. והבחורה מתעקשת שאולי שני דברה איתי בכלל ביום אחר... בקשתי לפתוח את מחברת ההודעות וכמובן ששמי התנוסס עם תאריך 23/12 עם וי שסומן לידו שההודעה בוצעה... בשלב בו התרגזתי מהפגיעה וחוסר האונים דרשתי את התערבות המנהלת. וכמובן שהגיעה הגברת הנחמדת ואמרה לי מה את עושה בלגן? אמרתי לה את מבינה שאתם מרמים אותי? אם לא רק בתיקון המכשיר מספיק מה שארע היום כדי שלקוח אחד יתלונן וידרוש את היחס המגיע לו... אך היא כמובן גבתה את הנציגה וגרמה לי להרגיש תלושה מהמציאות כאילו אף אחד לא דיבר איתי היום והשם שני הוא המצאה שלי. (לציין שישנה שני העובדת בסניף אך היא לא היתה נוכחת באותו היום) לבסוף היא שאלה אותי בעצבים מה בעצם הבעיה שלך? הסברתי לה שהיא הבעיה. היא הבטיחה לחזור אלי ולא חזרה ושלחה את המכשיר לתיקון על דעת עצמה. בתגובה היא ענתה לי שמה אני רוצה ממנה? היא "התאמצה בשבילי והמכשיר הגיע רק תוך 12 יום!!!! לקוחות אחרים מחכים הרבה יותר!!!! אמרתי לה שעם שרות כזה אני לא מוכנה לקבל כלום ושאני פניתי לשירות לקוחות בכדי לקבלת את הכסף בחזרה. תשובתה היתה ואני מצטטת " אם תעשי בלגן אצלי לא תקבלי כלום"!!!!!
בשלב זה החלטתי לפנות אליכם כדי שתטפלו בתלונתי מאחר ואני מבינה שאם מנהלת מביאה לקוח למצב של חוסר אונים, פגיעה עד דמעות, זלזול עד כדי בגיעה באינטלגנציה, בזבוז זמן וטרטור מיותר כנראה שהיא יודעת שיש מי שעומד מאחוריה ומבינה שלא משנה באיזה שפה היא תשתמש או איך היא תטפל בלקוח - יש לה גב חזק של רשת שלמה שכנראה זו מדיניות השירות שלה.
אני לא מעוניית במכשיר והחזר כספי תמורתו אינו פיצוי הולם עדיין לעוגמת הנפש שנגרמה לי. אך אסתפק בו מאחר ואין בי עוד רצון להכנס לאחד הסניפים שלא אופי דיפו לעולם.. כמובן שאת ההחזר אני מסרבת לקבל בסניף איילון שבו כף רגלי לא תדרוך!!!
כאמור זוהי פנייתי השניה אליכם ואני עדיין ללא פתרון או מכשיר חדש !
כבר עבר חודש.
:
בזבוז זמן, עלבון צורב, ואי אמינות. סוג הנזק :
התנצלות בכתב מהנציגה ומנהלת הסניף והחזר כספי מלא. בהתחשב בנזק שנגרם לי זו דרישה מועטה. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה