פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות - מכשיר משומש כחדש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קנין מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
מקרה רמאות ממש באופיס דפו:
אנחנו גרים בישוב נופי פרת מחוץ לירושלים.
בעלי רצה להפתיע אותי במתנה, ורכש באופיס דפו בקניון מלחה 2 מכשירי mp3\mp4 אחד לי ואחד לאחותי, שלי ב 349 ₪ והשני ב- מבצע על מכשיר שני 130ש"ח.
המכשיר הגיע עטוף ומנוילן.כשפתחנו את האריזה מצאנו כתב אחריות שמתאים למכשיר אחר והעדר של חוברת הדרכה אבל הגרוע ביותר הוא שכאשר חיברנו אותו למחשב ולהפתעתנו התגלה שעל המכשיר כבר קיימים קבצים רבים, כלומר שזהו מכשיר משומש שנמכר לנו כחדש.
פנינו לחנות ונענינו באדישות- טוב, בואו ונחליף לכם...רגע תמתינו נבדוק אם יש מכשיר כזה....
וכך השאירו אותנו על הקו , הקו נותק.התקשרנו שוב קיבלנו את אותה התשובה ושוב המתנו לשוא. בפעם השלישית הבטיחו שיחזרו אלינו וכמובן שחלפה חצי שעה ואף אחד לא חזר.
בעלי התקשר ובקש את המנהל, ודבר עם סגן מנהל החנות – מוטי. שטען שהאשמה היא בספק של המכשירים, הם מוכנים שנגיע ולתת לנו 10% הנחה על מכשיר חדש.( מה שאפילו לא מכסה את הוצאות הדלק מהישוב ) הבענו את דעתנו שזו ממש הונאה למכור מכשיר ישן כחדש ועוד לצפות מאיתנו שנספוג בשקט את עוגמת הנפש והחוצפה ונעלה לירושלים מרחק של 40 דקות על מנת לתקן את העוול שנעשה על ידם. לפחות היינו מצפים להתנצלות ושירוצו אלינו עם מכשיר חדש רק כדי שלא נפיץ את המחדל. לאחר ויכוחים חוזרים אמר לנו מוטי- טוב תפנו לשירות לקוחות ארצי וטרק את הטלפון בפרצוף.
במקרה הפעם התגלתה הרמאות אך באותה מידה יכלו למחוק את הקבצים ולמכור את המכשיר כחדש ולעולם לא היינו יודעים...ומי יודע אם לא כך נעשה שם יום יום.
למחרת פנינו לשירות לקוחות ארצי, קיבלנו 2 מספרי טלפון- גלית ומרינה. משעה 9:00 בבוקר התקשרנו שוב ושוב ונענינו בהשארת הודעה או בהמתנה ללא תוצאות. בשעה 2:00 בצהרים(!) התקשרה מרינה קודלביץ, הקשיבה למקרה, ציינתי בפניה שאני מעוניינת אך ורק לבטל את העסקה ושהם יבואו לאסןף את המכשירים כי אינני מתכוונת לבזבז על כך זמן נוסף. מרינה אמרה שהיא תבדוק את העניין ותחזור אלי. בשעה 3:40 כשראיתי שהיא לא חוזרת השארתי הודעה והיא חזרה אלי בשעה 4:00 ובררה את מספר הקוד של המכשיר ועוד פרטים שיכלה לברר גם שעתיים קודם. ושוב אמרה שתחזור אלי. אחרי שעה התקשרתי שוב והפעם נעניתי בחוסר סבלנות ובתגובה- שיהיה לי תשובה אני אחזור אלייך, כאילו יום שלם שעבר אינו מספיק זמן לשרת כראוי את הלקוחות ולתת מענה ראוי למעשה הרמאות פשוטו כמשמעו. לאחר ויכוח ללא תוצאות בו בין השאר טענה שלא היא זו שמכרה לנו את המכשיר( – זו תגובה ממנהלת שירות לקוחות המצייגת את החברה – בושה.) סגרתי את הטלפון. מאז כמובן שלא חזרו אלי. אני פונה אלייך אולי בידך לעזור לנו אך ורק לקבל מענה הוגן של ביטול העיסקה ולקיחת המכשירים על ידם, שלדעתנו זה המינימום במעשה מרמה כזה.
דר עדנה תורגמן
02- 5903081
0506611995
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה