פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום בגין החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה02.05.08 רכשתי ברשת אופיס דיפו בסניף חוצות המפרץ כיסא למחשב בסכום של 800 ש""ח. לאחר שימוש של שעה בערך בביתי החלה אי נוחיות בישיבה וכאבי גב. בגלל שהיה יום שישי נאלצתי לחכות עד יום ראשון לפתיחת הסניף על מנת להחליף בכיסא אחר מכיוון שזה שרכשתי אינו מתאים לי. הגעתי לחנות מוקדם בבוקר וסיפרתי את המקרה וטענתי שאני מעוניין להחליף למוצר אחר. הם טענו שלפי המדיניות שלהם החלפת מוצר לאחר שנפתח אפשרית אך ינוקה מהמחיר סכום של 20% מהערך של המוצר(זאת אומרת 160 ש"ח). אני טענתי שלא עברה אפילו יממה מרכישת המוצר על מה אני צריך לשלם 160 ש"ח, הרי המוצר אינו מתאים לי מה אני צריך לעשות? להתקע איתו? לאחר דין ודברים הם הורידו לי "קצת" וסוכם על כך שינקו לי רק 100 ש"ח מהערך ולא 160. *יש לציין שאומנם המוצר נפתח אך כל רכיביו שלמים וגם הקרטון היה בידי.
אופיס דיפו לא מציינים את נושא גביית ה20% בשום מקום, לא בקבלות ולא בחשבוניות.
כספי סוג הנזק :
להחזיר ללקוח את הסכום שנגבה ממנו במרמה! פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה