|
|
|
|
|
|
טיפול במוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 13 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך הנ"ל רכשתי באופיס דיפו מגרסת נייר. 5 דקות לאחר שהפעלתי את המגרסה לראשונה המכשיר שבק חיים.
חזרתי לחנות עם הקבלה וביקשתי להחליף את המוצר. נאמר לי כי אין אפשרות
להחליף את המוצר או לבטל את העיסקה אלא רק לשלוח ליצרן לתיקון.
מאז עבר כבר זמן רב ואני נדחה בתואנות שוא.
ברוב המקרים בשירות לקוחות של אופיס דיפו עונים לשיחות ומנתקים אותן מייד - או מעבירים אותי לתקליט שמנגן ללא הרף בלי מענה אנושי.
תודה על טיפולכם
ברטי לוי
תל אביב
|
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|