פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא תקין וציוד לא תקין נושא התלונה:
מחמוד גמאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התאריך 12.5 קניתי מחשב נייד שבוע לפני הייתי בחנות שאלתי את הנציג על המוצר שהתעניינתי בו ונמסר לי כל הפרטים על המוצר כולל המחיר בתאריך הנ"ל הגעתי לחנות נמסר לי כי לא ניתן לפתוח את המוצר רק לאחר שמשלמים וכמו כן לא ניתן להחזיר מוצר ההפתעה הייתה שלאחר שפתח את המוצר התגלה כי מדובר במוצר אחר ומסרתי לנציג כי לא על זה אני ביררתי על מכשיר אחר הגעתי איתו לתצוגה והחל להסביר לי כי זהמוצר שאלו אני התכוונתי עולה יותר ב 1500 שח אם אני רוצה אותו אני צריך להוסיף . וגם המדבקות שהיו על המוצר הכל היה שונה הייה שורה לכל האורך עם כל מיני מחירים אבל באותו יום שקבלתי מידע על המכשיר היה מונח פתק על הכשיר עצמו באותו רגע אני הייתי במתח לא ידעתי מה לעשות התאכזבי מאוד מהשירות הסכמתי לקחת מה שנתנו לי הייתה החלטה מתוך הטעייה לאחר שבועיים התחיל להופיע פסים לכל האורך המסך לקחתי את המוצר לחנות והסברתי למנהל ששמו שי על כל מה שהיה גם לא קיבלתי מענה השיחה הייתה כמו עו"ד דין ונאשם שכל הזמן הסביר לי על החברה ושהכל עובר ביקורת תקינות וכולה לא נתן לי פתרון לאט היה שירותי בכלל את מה שהוא רצה שישילח המכשיר לתיקון ובדיקה אני לא הייתה מרוצה נסיתי להסביר לו מה אני חש לאחר כל מה שעברתי שזה גרם לי להעלבה ולזמן ארוך כי אני לא מרוצה אמרתי לו כי אני מוכן לקח מכשיר אותו מכשיר שאלו התכוונתי וגם להוסיף כסף נעניתי בשלילי אני היום תקוע עם הבעיה השארתי את המוצר בחנות ויצאתי כי אין לי חשק יותר לגעת במכשיר לאחר כל הסדרה של הבעיות שעברתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה