|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח ושירות ממש גרוע |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מסך מחשב ב 12/8/08באופיס דיפו באשקלון רוב הזמן העובדים בחנות לא נמצאים במחלקות השונות לסייע ללקוחות העובד שמסר לי מידע על המסך היה לא מדוייק כשפניתי לשירות לקוחות באינטרנט העובדת שדיברתי איתה ניתקה לי את השיחה פשוט נידהמתי לשלוח עלוני פרסום בעיתונים הם באופיס דיפו יודעים היטב ולעשות פרסום והעיקר להגדיל את ההכנסות הכספיות בכל השיטות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|