פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת שי לחג - סלסלות חבל של עלית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.9.05 בצעתי הזמנה של 11 יחידות שי לחג - סלסלת חבל מעוצבת של עלית, דרך מחלקת הזמנות של החברה (טל. 03-6156666)
נאמר לי כי הזמנתי תסופק לי ביום שני 26.9.05.
בימים שני ושלישי פניתי למחלקת הזמנות מספר פעמים בשאלה מדוע טרם סופקה לי ההזמנה - נאמר לי שהנושא בבדיקה מול הנהג. התרעתי בפני הנציג שמדובר בשוקולדים והימים חמים, וואני לא מוכנה לקבל סחורה של עלית אחרי שתהיה מונחת ברכבם יומים.
הסחורה סופקה לי ביום רביעי בשעות הצהריים. השוקולדים הגיעו רכים מעל המידה. החשבונית שצורפה הופקה ביום ראשון - משמע שהציוד אכן המתין ברכב יומיים וחצי.
הסלסלות סופקו לעובדי בערב ראש השנה.
לאחר החג, שמעתי מהעובדים שהשוקולדים היו פגומים (סוכריות דבוקות זו לזו, חבילות שוקולד מעוותות בצורתן).
מכתבים בענין נשלחו למחלקת התלונות של החברה (הדס + מירי מועלם) בתאריך 18.10.05, בהמשך, תזכורות + תמונות לדוגמא נשלחו באי-מייל להדס.
עד היום טרם קבלתי את תגובתם בכתב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא בגין הזמנת 11 הסלסלות פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתה של הגב' טירן התקבלה וטופלה ישירות מול מרכז השרות והמכירה על ידי אחראית המרכז ומנהלת המרכז באופן אישי.
אנו מבקשים להביע את התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.

מברור מעמיק עולה כי העיכוב בהזמנה נבע ממחסור במלאי.
נדגיש, אריזות השי, המכילות מוצרי מזון, לא המתינו המתנה מיותרת ברכב ההובלה בשום מקרה.

עם עדכונה של הגב' טירן על התקלה המצערת, הוצאו לה מספר פתרונות:
החלפת המוצרים הפגומים במוצרים תקינים, החלפת כל האריזות הפגומות באריזות חדשות, זיכוי בגין המוצרים הפגומים ופיצוי על עגמת הנפש.
לצערנו, סירבה הגב' טירן לכל הצעותינו.

הצעתנו לפיצוי בעינה עומדת.
נשמח לעמוד לרשות הגב' טירן ותקוותנו כי תבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתה בעתיד.
בברכה,

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה