פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר פגום חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.09.08 רכשתי בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה טייפ מנהלים של C400 SAFA בסכום של 449 שח.
בניסיון הראשון להפעיל אותו התקשתי בחיבור המכשיר לכבל ה-USB שלו והתוצאה של ההכנסה וההוצאה מהשקע היתה שקיעה של החלק פנימה.

מיותר לציין את עוגמת הנפש בקניית מוצר חדש לגמרי, וחוסר יכולת להתחיל לעבוד איתו (המכשיר מיועד לצרכי עבודה). הגעתי לסניף הקרוב למקום מגורי ב"רננים" ברעננה בתאריך 28.09.08 בשעות הצהרים. הגעתי עם המכשיר וכל הציוד הנלווה שלו בציפייה להחלפה במקום של המכשיר הפגום.
לאחר זמן רב של המתנה למנהל החנות, נאמר לי שאין באפשרותו להחליף את המכשיר בחדש, כי רק בדיקת מעבדה תגיד אם אני זו האחראית על הנזק, ואצטרך לשלם על התיקון.
ההפתעה שלי היתה גמורה, ועוד בשיחה בין מנהל הסניף לבין הסוכן של המכשירים, נאמר שאני צריכה לחכות לפחות חודש כי זו תקופת החגים. לחלופין להגיע בעצמי לאבן יהודה למעבדה כדי שהם יבדקו ויקבעו מה עולה בגורלי.

האכזבה המשיכה כאשר שירות לקוחות, שאליהם התקשרתי, חזרו אלי כעבור יומיים, הבטיחו לתת לי תשובה לגבי הטיפול במקרה, לכל הפחות זירוזו.
עד היום, 17.10.08 לא שמעתי מהם.

מבחינתי, אופיס דיפו הוא מחוץ לתחום. אינני מתכוונת לקנות שום מוצר בחנות זו, ולהתריע בפני חברי ומכרי. צר לי שרשת כל כך גדולה, המתיימרת להיות מקצועית, מסיימת את מתן השירות שלה, מהרגע שכרטיס האשראי עבר בקופתה.

אין לי מושג מה עולה בגורלו של הטייפ שלי, אני נאלצת לשקול רכישה חדשה, ובעצם לזרוק את הטייפ החדש לפח!!!!


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר חדש מיידית פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה