פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול החלפת לעניין הטונר TN6600 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
נציגי היבואן פנו אלי לשם הבאת הטונר הישן למשרדי החברה. הם טענו שהטונר הזה עבד שעות ולכן נפגע. מה שכלל לא נכון.
הוצע לי לרכוש טונר חדש במקום מחיר 370 ב270 ש"ח, אך הם לקחו ממני את הטונר הישן כך שזה אינו כדאי . יש לציין שאת הטונר המשומש רכשתי במהלך שנה זאת ב470 ש"ח וכן שהמדפסת שלי בקושי הדפיסה 5000 דפים.
כך שבחישוב מהיר, היתי אמור להדפיס קרוב ל9000 דפים(3000 בטונר המקורי+6000 בשני)

אני ציפיתי שהיבואן ה"מכובד" או שיתקן את הטונר הזה, או שיתן לי טונר ללא תשלום. אך הוא ניצל את עצם היותי במקום ולחץ עלי לרכוש מוצר מיותר לחלוטין.

טיפול לקוי מאוד, פעם אחרונה שאני ארכוש ציוד BROTHER , על אחת וכמה ציוד מקורי.


היבואן לקח לי תראיות(טונר ) , הם ידעו שיש מחדל אך בנוכחותי לא הודו בכך, רק היתנערו מאחריות.טענו ללא הרף שהטונר הזה "עבד" שעות נוספת. יש לציין שלא היו כלל ראיות לכך שאכן הטונר עבר הרבה הדפסות. היו בגלגלת הטונר נקודות לבנות במיקום אחיד לא באופן אקראי. והם עוד אמרו שאנו נעיר לאופיס דיפו על כך.

אני חושב שאותו יבואן, משמיש טונר תחליפי , וכנראה לא הבעיה באופיס דיפו אלה ביבואן BROTHER (רשף פתרונות הדפסה) .
יש לציין שהאריזה שנרכשה באופיס דיפו הינה שונה מהאריזה שרכשתי בתאריך זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא רוצה כלום, עם טיפול שכזה עדיף לי לזרוק את המדפס פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,

קראתי בעיון את פנייתו הנוספת של מר אורן נס לאתר "תלונה".
צר לנו כי הלקוח בוחר לפנות לברור המקרה באתר אינטרנט חיצוני לפני שמיצה את הדרכים המקובלות ופנה להנהלת רשת אופיס דיפו.

אנו נדאג ליצור קשר ישירות עם הלקוח להמשך טיפול מול חברת "ברד - רשף ישראל".
חשוב להבהיר ולהדגיש, ככול הידוע לאופיס דיפו, המדובר בטונר מקורי של חברת BROTHER ולגבי טענותיו של הלקוח כאילו המדובר ב"השמשת טונר חליפי", להד"ם.

בברכה,
תגובה:
יצירת קשר ישירות עם הלקוח למענה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה