פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ברכישת מוצרים ואי-מתן פתרון לאחר תלונה לשירות לקוחות ארצי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' ירקונים, פתח תקווה כתובת:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-17 לאוקטובר 2008 הלכתי לסניף של אופיס דיפו והתעניינתי באייפוד טאץ' דור 2 לאחר שראיתי שאת המוצר הנ"ל מוכרים במחיר נמוך יותר משאר החנויות. יש לציין שרק דגם ה-8GB היה זול יותר, שכן הדגמים האחרים היו בעלי אותו תו מחיר כמו בחנויות המתחרות.
אחרי שהמוכר הראה לי מכשיר כבוי והסביר עליו, שאלתי אותו מספר שאלות לגביי המכשיר:
* האם הוא הדור החדש ובעל מערכת הפעלה 2.0 ומעלה?
* האם ניתן להתקין עליו ישירות תוכנות ומשחקים ללא צורך בשדרוג כלשהו או תוספת תשלום?
* כששאלתי לגביי טעינת המכשיר נאמר לי שאפשר לחבר את כבל ה-USB שמגיע עם המכשיר לכל מטען USB סטנדרטי וזה לאחר ששאלתי זאת מספר פעמים בכדי להיות בטוח שהמכשיר אכן ייטען בצורה זו.
* ועוד מס' שאלות נוספות...
לאחר בירור בחנות הסתבר שאין את הדגם של ה-8GB ובלית ברירה קניתי את הדגם של ה-16GB שהיה יקר יותר.

מכיוון שאי היה אפשר ממש להשתמש במכשיר אלא רק הוצג לי מכשיר כבוי לתצוגה בלבד, לא הייתה לי כל ברירה אלא להסתמך על דבריו של המוכר ורכשתי את המוצר לאחר שוידאתי מספר פעמים שזה באמת הדגם שביקשתי עם מערכת הפעלה "החדשה ביותר" כדבריו של המוכר.

לצערי הרב הגעתי הבייתה והתבדתי!

קיבלתי מכשיר דור 1, עם מערכת הפעלה 1.0. מכיוון שקניתי את המכשיר לפני טיסה ממושכת לחו"ל נאלצתי לשדרג את מערכת הפעלה ל-2.0 דרך ITUNES בכדי שאוכל להתקין עליו תוכנות ומשחקים בתוספת תשלום של 10$.
זמן הבטריה היה רק 24 שעות במקום 32 שעות (ההבדל המשמעותי בין דור 1 ל-2).
הדבר הכי מעצבן הוא שלא יכולתי להטעין את המכשיר בעזרת חיבור הכבל למטען USB וכך מצאתי את עצמי משוטט מס' שעות בארץ זרה ומחפש אחר מטען ייעודי שעלה לי הרבה יותר ממה שהיה עולה לי בחנות בארץ או באינטרנט שלא לדבר על בזבוז הזמן היקר בשביל למצוא מטען תואם.

פניתי לסניף ולשירות הלקוחות הארצי של אופיס דיפו ודיברתי עם בחורה בשם נטלי. אחרי בירורים עם הסניף ועם אידי דיזיין הם טענו שהם לא מכירים את הנושא ושבכל מקרה אי אפשר לעשות כלום בנידון מכיוון שהשתמשתי במכשיר.

בדיעבד, הייתי משלם יותר וקונה בחנות אמינה שמכבדת את הלקוח ונהנה מהמוצר שאותו תכננתי לרכוש מלכתחילה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה