פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר ירודה, שירות תיקון מזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת חודש ספטמבר 08 קיבלתי מתנה מסגרת תמונה דיגיטלית שנרכשה באופיס דיפו, סניף קניון הנגב ב-29.8.08. לאחר כשלושה שבועות פתחתי לראשונה את האריזה וחיברתי את המסגרת הדיגיטלית לחשמל. תוך ימים אחדים החלו להופיע בעיות במוצר: התמונה נעלמה ורעשים חזקים ומוזרים נשמעו מכיוון כבל החשמל, דבר העלול לגרום לבעיה בטיחותית. פניתי לאופיס דיפו סניף ביג באר שבע ולצערי לא הציעו לי פיצוי או שובר החלפה, למרות שהבעיות החלו רק מספר ימים לאחר פתיחת המוצר. המסגרת נשלחה לתיקון, וכעבור יותר מחודש התקשרו אלי כדי שאגיע לקחת אותה מהסניף. הגעתי, קיבלתי את המוצר זרוק בתוך ניילונית מסמכים בצורה לא מכובדת, ללא כבל חשמל. הודעתי שצירפתי לתיקון גם את כבל החשמל, ואכן העובדת בדקה בהזמנה וראתה שצורף כבל חשמל ושהוא היה חלק מהבעיה. היא אמרה שאשאיר את המסגרת בסניף ושיצרו איתי קשר תוך מספר ימים. מאז עברו כמעט חודשיים ואיש לא יצר איתי קשר.

מדובר פה על מוצר שעלה כחמש מאות שקלים, שנעשה בו שימוש ימים אחדים בלבד, וגם זאת תוך כדי תקלות. כשקונים מחברה גדולה כמו אופיס דיפו מצפים לאיכות מוצרים אחרת וגם לשירות מוצרים אחר ולא לכזה זלזול בלקוח.

לאחר כל הטרטור ועוגמת הנפש שעברתי, אבקשכם לזכות אותי בשובר החלפה למוצר זה ולא לקבל אותו בצורה מזלזלת מ"תיקון" לאחר חודשים.
מק"ט המוצר: 4022208


כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי רו שובר החלפה בסך 500 ש"ח, כמחיר המוצר הפגום פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה