פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, סחורה גרועה, וטיפול ע"י מרינה ואלינור שמציגות את עצמן מנהלות -גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי סחורה באופיס דיפו, הסורה הגיע והשליח הניח את הסחורה מחוץ לדלת הנעולה בחדר המדרגות כשלא הייתי בבית. [לא תאם מראש] לאחר מכן הסחורה היתה לא לפי ההזמנה, והתחילו החזרות, ואי סדר. הייתי צריכה לקבל זיכויים בסביבות ה-15 בינואר 2009 נעשה חיוב בויזה והזיכוי היה צריך להיות ביום החיוב של ויזה ב-2.2 09.הזיכוי לא נעשה. ומרינה הבטיחה שתעשה את הזיכוי מול חברת האשראי והכסף יועבר ישירות לחשבוני. הדבר לא נעשה. עד היום 4. בפברואר 2009 לא קבלתי את כספי בחזרה. ומרינה ואלינור שקוראות לעצמן מנהלות שירות לקוחות נעלמו. אני מבקשת לפטר את ה"מנהלות" האלה, כי אם הן מנהלות באמת, ישנו כשל חמור שיגרום נזקים חמורים לאופיס דיפו. לי זה סבל בל יתואר, אבל לאופיס דיפו שרות כזה יכול להיות בעוכריה. אני בינתיים לא קבלתי את כספי ואני מבקשת לקבלו לאלתר, עם מכתב התנצלות.
סבל, עצבים, ועגמת נפש. סוג הנזק :
פיטורי הפקידות שטיפלו בי. אני חושבת שאם הן טיפלו בי גרוע, גם עשו או יעשו זאת לאחרים ויגרמו נזק לחברה. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה