פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא פגום באיכות ירודה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
יגאל אלון תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו כסא במבצע לחברי ליף סטייל בחודש דצמבר,לאחר פחות מחודש נקרע הכיסא.
בסניף מגדל שלום הביעו נכונות לסייע,לאחר המתנה ארוכה עם תינוקת בת שלושה חודשים ושני ילדים,הנציג לא הופיע-לא לקחו את פרטיי.
יצרתי קשר באמצעות המייל. במקביל ניסיתי טלפונית.שוב שמעו את תלונתי החלו להעביר אותי ולאחר המתנה ארוכה נותקה השיחה. שוב פניתי באמצעות המייל. עד היום אף אחד,פרט לתשובה רק למייל הראשון, אף אחד לא יצר עימי קשר.
אני דורשת להחזיר הכיסא ולזכות אותי.
אני חוששת שהאיכות מאוד ירודה או שזה מתצוגה או עמד זמן רב מדיי-ישן. כסא עור לא אמור להיקרע אחרי זמן קצר כל כך . ברשותי כסא אחר לפחות בן 5 שנים שמצבו הרבה יותר טוב.
העור מאוד דק מתקלף ומתפוצץ.
נרכש בכרטיס לייף סטייל
עוגמת נפש ובעיקר כיסא לא ראוי וקרוע. סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה