|
|
|
|
|
|
הטעיית צרכנים |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
חיפה- גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תאריך 3.7.09 ניגשתי לסניף "אופיס דיפו" בגרנד קניון שבחיפה במטרה לקנות DISC ON KEY
שפורסם בחוברת המבצעים שלהם ב 65 ש"ח (ליתר ביטחון לקחתי איתי את החוברת).
בהגיעי לחנות , לקחתי את המוצר כאשר הגעתי לקופה וביקשתי לשלם , הם מסרו לי כי חלה טעות
והם סירבו למכור לי את המוצר, הם הראו לי כי הם פירסמו בעיתון מודעה קטנה האומרת כי הם טעו ומתנצלים על כך.
על פי מיטב ידיעתי במקרה כזה אני זכאי לרכוש את המחיר הנמוך המתפרסם בן השניים גם אם חלה טעות אצל החנות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קנייה של המוצר במחיר הנמוך כפי שפורסם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|