פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
יפה- צצנה  הילה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין - ישפרו סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מדפסת משולבת של CANON לאחר חודש פתחתי אותה והדפסת אינה עובדת .היא הדפיסה דפים שחורים מלאים בדיו - שגמרו את הדיו .קניתי בחונת דיו חדש ושוב התקלה חזרה.פניתי לסניף במודיעין בישפרו סנטר ומנהלת החנות - טוניה תחילה הפנתה אותי לשירות תיקונים.לאחר התעקשות היא הבטיחה שתטפל בענין. בינתיים במשך יותר משבועיים אין כל תגובה או התייחסות מהרשת.לאחר פניות רבות בטלפון לא קיבלתי כל מענה .טכנאי של קארט החברה שנותנת שירות למדפסות טען כי באותה מדפסת יש מספר מדפסות שהראש מחשב שלהם יצא דפוק . החברה מוכרת ללקוחות מדפסות עם פגם בייצור ומייבשת אותם בחוסר התייחסות מוחלט .כמו כן אופיס דיפו הסירה כל אחריות מהלקוח לו מכרה את המוצר ושולחת אותו ללא הפסקה לנותנת אחריות .
בזבוז זמן,זלזול בלקוח סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר בהרי, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב, אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את השרות המקצועי ביותר על המוצרים האיכותיים ביותר בעבודה מול הספקים / יצרנים המובילים בשוק, ומשקיעים בכך את מרב המאמצים והמשאבים.
לאור זאת, מדיניות ההחזרות באופיס דיפו גמישה ביותר ובמסגרת 14 יום מתאריך הקניה, במידה והמוצר נמצא פגום, יוחלף בחדש בסניפינו.
האחריות על המוצרים היינם במעבדות היצרן כמצויין בכתב האחריות המוצרף לכל מוצר.
הגב' יפה צצנה הילה יצרה עימי קשר בתאריך 25/12/05 ותיארה בפניי את המקרה.
מבדיקתי מול מנהלת הסניף עודכנתי כי במטרה להעניק לגב' שרות יוצא דופן הועבר המכשיר למעבדה דרך הסניף ולכן, חל עיכוב בתיקון המוצר.
במסגרת אחריות המוצר, הרכיב במדפסת יוחלף בחדש וימסר ללקוחה.
מאחר ובטיפול במקרה היה מעורב מר ליאור יפה צצנה (בעלה) עודכן למחרת הפניה כי אף נדאג לפצותם על המקרה החריג לשביעות רצונם.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה