תמר בהרי, אחראית קשרי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את השרות המקצועי ביותר על המוצרים האיכותיים ביותר בעבודה מול הספקים / יצרנים המובילים בשוק, ומשקיעים בכך את מרב המאמצים והמשאבים.
לאור זאת, מדיניות ההחזרות באופיס דיפו גמישה ביותר ובמסגרת 14 יום מתאריך הקניה, במידה והמוצר נמצא פגום, יוחלף בחדש בסניפינו.
האחריות על המוצרים היינם במעבדות היצרן כמצויין בכתב האחריות המוצרף לכל מוצר.
הגב' יפה צצנה הילה יצרה עימי קשר בתאריך 25/12/05 ותיארה בפניי את המקרה.
מבדיקתי מול מנהלת הסניף עודכנתי כי במטרה להעניק לגב' שרות יוצא דופן הועבר המכשיר למעבדה דרך הסניף ולכן, חל עיכוב בתיקון המוצר.
במסגרת אחריות המוצר, הרכיב במדפסת יוחלף בחדש וימסר ללקוחה.
מאחר ובטיפול במקרה היה מעורב מר ליאור יפה צצנה (בעלה) עודכן למחרת הפניה כי אף נדאג לפצותם על המקרה החריג לשביעות רצונם.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|