חוסר אחריות וגילוי אכפתיות כלפי לקוחות אופיס דיפו בית שמשb |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז ביג בית שמש , יגאל אלון 1 |
כתובת: |
סניף בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד מבית Compaq(HP) , לאחר המלצה של עובד החנות אופיס דיפו בית שמש ,הדבר החשוב במחשב היה הכרטיס הגראפי , לאחר שהראה לי המוכר את גב אריזת המחשב ושם רשום בבירור שקיים כרטיס גראפי רכשתי אותו .
במהלך שימושי במחשב התגלה לאחר שעות רבות שחיפשתי למה המשחק מחשב של בני לא עובד , מצאתי שבמחשב לא קיים כרטיס גראפי בכלל ! התקשרתי לסניף ואלו אמרו שאני יבוא אליהם והם יטפלו בי , נכנסתי ודרשתי מחשב כזה בדיוק אך עם כרטיס גראפי דומה לזה שרשום בקופסה , הסניף כמובן אמר שזוהי בעיה של HP , לפנות אליהם והציעו לי שדרוג למחשב אחר בתוספת של כמה מאות שקלים , כמובן שסירבתי משום שלא היה בדעתי להוסיף להם סכום כסף לאחר שנגרם האבל עם המחשב , הם לא השאירו לי המון ברירות וסימנו לי את המספר של HP לדבר איתם , דיברתי איתם והם החזירו בתשובה שידוע להם שישנה טעות במה שרשום בקופסה אך הם עדכנו את כל החנויות שמוכרות מוצרי HP למיניהם וכמובן רשת גדולה כמו אופיס דיפו , אחרי נסיעות הלוך ושוב שזללו יותר דלק מאשר עלות המחשב נייד , דיברתי עם עובד נחמד במקום והוא התקשר לברר מול HP את העניינים , HP אמרו לו שהבעיה היא עם היבואן והוא זה שהטעה אותנו במדבקה שהדפיס , התקשרנו גם ליבואן , (ושתבינו איזו עוגמת נפש נגרמה , "ביליתי" כחצי יום בסניף במקום להמשיך את היום בצורה שגרתית),היה כבר ערב, העובד דיבר עם הסוכן של היבואן והוא אמר שייתן לי מחשב יותר טוב בתוספת של מאה שקלים , לאחר יום עמוס "ומבלה" עם אופיס דיפו סיכמנו שנקנה חדש , אך כאשר הגענו לקופה , התברר שלא הבנו אחד את השני נכון והוא פשוט יוריד סכום של מאה שח מהמחיר הנוכחי . זעמנו מאוד על הנהלת הסניף וביקשנו החזר כספי מלא , בידנו לא היתה קבלה , אך התברר שעובד המקום הדפיס אותה כמה שעות לפני כן בכדי לבדוק משהו , הוא נתן לה את הקבלה אך הקופאית , לא האמינה אפילו לעובד , ודרשה בכל זאת קבלה מקורית , ידעתי שאם אחזור הביתה ואשוב עם קבלה מקורית באמת מחיר הדלק יעלה על מחיר המחשב הנייד וכבר לא יהיה שווה .
קרוב לשעה בשעות הערב המאוחרות יצאתי מהסניף ואני לקחתי בחזרה את המחשב שאיני חפץ בו, לא יצא לנו כלום מהנסיעות המייגעות ובסוף לא הגענו להסדר . ועכשיו אני שואל את עצמי , אפילו עם היבואן אשם , למה אופיס דיפו מיוזמתה לא בודקת מה היא מוכרת ללקוחות לפני שהיא מוכרת ? למה הם משחקים איתנו פינג-פונג ופשוט אפילו לא טורחים להגיע להסדר שירצה גם את הלקוח ולא רק אותם ?
כל השאלות האלו לא נותרו פתורות ........
עדכון : יום לאחר מכן נכנסתי לסניף עם הקבלה המקורית במטרה לקבל החזר כספי מלא וביטול כרטיס המועדון שנרשמתי אליו בגלל קניית המחשב , אך מנהלת הסניף לא רצתה להחזיר את סכום הכסף שהוצאנו מהכיס כולל המועדון , היו עצבים ומתח בין מנהלת הסניף וביננו , והכל ! רק בגלל שלא רצתה להחזיר לנו את סכום הכסף המלא ששילמנו כולל המועדון , היא התעקשה לא להחזיר ורק אחרי צעקות ואחרי שאמרנו שנערב עורך דין חיש מהר הלכה והחזירה הכול .
מסקנה : אין לקנות באופיס דיפו אלא עם אתם ברי מזל .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה , לא אמליץ ולא אקנה יותר מחברה זו . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|