|
|
|
|
|
|
טרטור לקוח תוך חוסר התחשבות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/12/2010 קניתי בסניף חולון בקניון חולון ממיר דיגיטלי למחשב "מקלט דונגל dvb-t " במחיר של 89 ש"ח בלבד.לאחר פחות מחודש הפסיק הממיר לפעול.
בתאריך 6/1/2011 נכנסתי לחנות הנ"ל וביקשתי להחליף את המכשיר הפגום .נעניתי ע"י גב' רעות בגיבוי המנהל לירון הפנר שעלי להשאיר את המכשיר לבדיקה ולתיקון .אני משתמש בממיר כדי לצפות בטלויזיה והיה מן הראוי לתת לי ממיר חלופי אך כל בקשותי נענו בגסות ובחוסר התחשבות.לסיכום:קניתי באופיס דיפו ממיר פגום שעבד תקופה קצרה,נשארתי בלי טלויזיה ובלי ממיר,אני מטורטר בלך ושוב ושעות יקרות שמבוזבזות,וכל זאת בגלל ממיר שעולה 89 שקל .ממש לא מתאים לאופיס דיפו.
|
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|