|
|
|
|
|
|
מסך מחשב |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מסרנו מסך מחשב לתיקון אחרי שנה של שימוש הוא פשוט נשרף הטיפול במסך כזה לוקח חודש ימים אצל אופיס דיפו אני חושבת שזה שירות גרוע במיוחד להמתין חודש ימים למסך . אם הם היו מציעים מסך זמני עד החזרת המסך המקורי ניתן היה להגדיר זאת כסביר אולם לתת ללקוח להיות חודש ימים ללא מחשב זה לא מתקבל על הדעת זהו שירות גרוע
|
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|