|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נדהמתי למצוא את תלונתי ברשימת התלונות הפתורות. עוד יותר נדהמתי לקרוא את גיבוב השטויות שהגיבה גב' טלי. היום שבוע לאחר הפניה לאתר לא נפתר הנושא וגם היום התקשרתי לברר מה קורה. מאופיס דיפו אף פעם לא קיבלתי פתרונות מהירים. למה שהפעם זה ישתנה?
|
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי שניצר, אחראית קשרי |
שם ותפקיד: |
בהמשך לפנייתה של הלקוחה, טופל המקרה במרכז השרות והמכירה שלנו להפקת הלקחים ולמניעת הישנותו בעתיד.
אנו מצרים על תחושויתה הקשות של גב' אבידן ומקווים כי תבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתה בעתיד.
בברכה, |
תגובה: |
מכתב התנצלות בצירוף שוברי קנייה נשלח ללקוחה בסוף שבוע שעבר. |
פתרון: |
|
|
|