פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון תיק נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים רכשנו תיק מסוג swiss gear שהמוכר טען שיש אחריות לכל החיים וכי תמיד אפשר לבוא לאופיס דיפו כי הם היבואנים.
אחרי כחצי שנה נתקע הרוכסן. באנו לסניף, קבלנו תיק חדש. חצי שנה אחרי כן - שוב נתקע הרוכסן וקבלנו תיק חדש. 3 חודשים מאוחר יותר נקרע הבד של התיק החדש - כמה פעמים אפשר ללכת הלוך וחזור על תיק שאמור להיות הכי טוב עם אחריות ועם מוניטין???? הפעם לא החליפו תיק אלא אמרו שימסרו לתיקון ותוך מקסימום שבועיים הוא יוחזר. כרגע בני מסתובב ללא ילקוט לבית הספר - אלא תיק צד חלופי (לא נוח ולא בריא). היום צלצלתי (כמעט שבוע אחרי שמסרתי את התיק) ובקשתי לדעת מה קורה - מנהל משמרת בשם מיכאל הודיע לי כי התיק עדיין בסניף וכנראה שהשבוע יבוא סוכן לקחת אותו. שאלתי מה זה אומר ואם זה יאריך את זמן התיקון - הוא לא ידע ואמר שאמורים להחזיר לי את התיק תוך שבועיים...
בקשתי לקבל טלפון של סוכן או מקום אליו יובא התיק - כדי לנסות ולזרז את העניין או לסייע לוגיסטית - אם קשה להם להעביר את התיק אך נתקלתי בתשובה: "אין לנו את המספר" - דבר שלא יתכן מאחר ומתאמים נושאים שונים מול הסוכן. בקשתי לדבר עם מנהל החנות - והתשובה של מיכאל הייתה כי הוא לא נמצא. בקשתי מספר טלפון כדי לשוחח עמו - אך נתקלתי בסירוב מחלט. בקשתי שיחזור אלי עוד היום וקבלתי תשובה מתחמקת אך שימסור לו את מספר הטלפון שלי.
לא מקובל עלי כי יתזזו אותנו מספר פעמים, המליצו על מוצר מסויים, אופיס דיפו הם היבואנים - אני מצפה ליחס טוב יותר ולשרות יעיל יותר. לא ייתכן שהתיק יהיה מונח בסניף כמעט שבוע כשהילד ללא תיק בית ספר!
נזק בריאותי לילד שהוא ללא תיק גב מתאים ונזק כספי בשל הנסיעות והטלפונים וכמובן איבוד זמן יקר סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה