|
|
|
|
|
|
שלחתי מחשב מיני נייד חדש עם אחריות נרכש לפני כ-3 חודשים לתיקון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג ב"ש |
כתובת: |
ב"ש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הרמוקלים והעכבר המובנה הפסיקו לעבוד, הוא נשלח לניופאן לתיקון עם אחריות..
ובמעבדה נמסר שכנראה נשפך נוזל על המחשב, והמבעדה טוענת שאין אחריות על נזק מסוג זה..
והמבעדה דורשים ממני תשלום מלא עבור התיקון בסכום של 1400 ש"ח שזה הסכום המלא שבו רכשתי את המחשב מיני נייד (נשמע אבסורד)
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון מלא באחריות למכשיר חדש... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|