פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בקופה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
א.ת. חדש, ז'בוטינסקי, 39 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף אופיס דיפו שנמצא בסטאר סנטר אשדוד, אחרי הצהריים לקנות חבילת דיסקים בשווי מאה שקל. ניגשתי לקופה, היה תור אחד. נעמדתי בסוף התור וחיכיתי כחמש דקות. לפתע אני שומע שניגשה קופאית ופתחה תור חדש, והתחילה לקחת מוצר מגבר שרק עכשיו ניגש לקופה, הבחנתי בתג עובד "עמית, מנהלת שירות לקוחות". פניתי לגבר שנדחף לתור בטענה שאני האחרון שהיה בתור ושעלי לקבל את השירות קודם. הוא ענה לי בשלילה, ולכן פניתי לעמית, שפתחה את התור החדש בלי להודיע על כך ללקוחות, דבר שמקובל לרוב בחנויות.

עמית לא הסכימה לקבל אותי לפני הגבר שניגש מקודם, ועשתה לי פרצוף. חיכיתי שעמית תסיים עם הלקוח שסירב לחכות בתור, אך לפתע, כנראה שהייתי בהלם מהמקרה הקודם, לא הבחנתי שעמית מתחילה לקבל מוצרים מגברת אחרת. פה הסבלנות שלי כבר התחילה להיגמר, וחשבתי להשאיר את המוצר בקופה וללכת. בנוסף לכך, קופאית ששירתה את התור הראשון שמה לב למצב הלא צודק ואמרה לעמית לקבל אותי ולא את הלקוחות שעמדו מאחוריה. עמית לא שמעה לעצתה של הקופאית השניה, והמשיכה לשרת את הלקוח השני ורק אז קיבלה אותי. כתוצאה, עקפו אותי 2 לקוחות לפני שעמית הסכימה לקבל אותי בתור.

אני רוצה לציין שבמשך המקרה הזה דיברתי ברוגע, אני בנאדם שלא מרים את הקול ולא צועק, והיתה לי את הזכות המלאה לקבל יחס שווה לשאר הלקוחות.
אני קונה בסניף הזה כבר הרבה שנים, עוד בימים שהוא היה ממקום באיזור התעשיה, אבל אף פעם לא קיבלתי יחס משפיל שכזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור יחס ללקוחות בקופות. ובמידה ונוצר איזשהו קונפליקט בין שני לקוחות, על הקופאי לא להיות אדיש ולהתערב ולנסות למצוא פיתרון פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה