פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חוצות המפרץ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
יומיים אחרי שנגמרה לי האחריות על מחשב נייד של חברת dell שקניתי לפני בדיוק שנה, מסך המחשב הפסיק לעבוד, בלאי לא סביר למחשב צעיר כל כך, חברת אופיס דיפו מסירה כל אחריות מהמחשב וכל טענותיי שעברו רק יומיים וכי מדובר בבלאי לא סביר לא הועילו, לטענתם אלי לפנות לספק, הספק נמצא בראשל"צ ואילו אני גרה כעת בקרית שמונה רק לשלוח את המחשב ללא בדיקה היא בעלות של 160 ש"ח שלא לדבר על התיקון לדעתי יש כאן התנערות מאחריות ברורה ואני בטוחה כי שינם עוד אנשים שנתקלו בבעיות עם מחשבים ניידים שרכשו מאופיס דיפו, על כן חלק מהסיבות בגללן אני רושמת תלונה זו היא להעלות את הבעיה , אם ישנם אנשים נוספים שנתקלו בבעיות דומות בבקשה צרו איתי קשר לכתובת [email protected]
בכל מקרה אשמח לדעת מה חוות דעתכם בענין ןהאם כעסי על החברה הינו כעס מוצדק יש לציין כי מחשב נייד זה עלה לי קרוב ל- 6,000 ש"ח
כספי סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,
קראתי בעיון את פנייתה של הגב' ורד ברנבאום בעניין מחשב נייד DELL.

אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את חווית הקנייה האיכותית ביותר ומשקיעים בכך משאבים ומאמצים רבים.

מברור המקרה עולה כי המחשב שברשות הלקוחה איננו בשנת האחריות.
עם זאת, ובמטרה לשביעות רצון מלאה, נשמח לבחון את המקרה בתקווה לפתרון.

לצערי, לא עלה בידי לשוחח עם הלקוחה לקבלת פרטי הקנייה.
אשמח לעמוד לרשות הגב' ברנבאום בטלפון ישיר שמספרו: 03-6176454.

בברכה,
תגובה:
יצירת קשר ישירות עם הלקוחה להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה